Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Var har man kunnat köpa kreditkort innan, jag har aldrig sett sådana? Man har tidigare kunnat köpa dem i banken. Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 jag tycker kreditkorten var lite onödiga Citera
admin Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Skrivet 9 September 2006 0,05%?!?! Jag kan tyvärr inget om php, men det måste vara riktigt skumma script om de går snabbare att köra än de som gav 2% ränta... bra med slopade avgifter iaf. Läser du första inlägget så ser du att prestandan höjs då kreditkorten och "extra räntan" tas bort. 2 kolumner mindre ger högre prestanda samt att en massa kod som har med de funktionerna slipper att köras. Citera
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Men jag har väntat nästan en månad för räntan så nu sänks den :S? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.