💬
Logga in
Fuska.se

Ffu

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #1

Eftersom jag inte är medlem där så kanske någon annan av er är det och har tid och kolla upp detta och låsa trådarna här som är raderade om det är uppenbart att så är fallet. Likväl varna Soffan...

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...=0entry881243

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

epaaj är gammal veteran där har jag för mig, jag kan försöka regga mig lite senare, fixar servern =>.

Men om vi nu ska varna soffan, vad ska vi skriva i varningsloggen? Och hur många isf, en för varje tråd :s?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag är reggad och har kollat upp alla trådarna... Det stämmer. Allt är copy paste.

Låser alla trådar då...

Ska de som är klistrade tas ner?

Nivå 0 · Nykomling

Inte mer än rätt.

Nivå 0 · Nykomling

Om han ska få en varning för varenda tråd så blir han ju bannad och det varkar lite väl hårt tycker jag. Jag tycker att han typ borde få två varningar.

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #6

Ner med de klistrade trådarna samt 2 varningar till han. Varningen skall ges för brott mot

"Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag."

Han bryter mot upphovsrättslagen.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

I'm on to it.

Sådär.. så var den skandalen avklarad på vårat håll.

10 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Hehe, drama.

Nivå 0 · Nykomling

Verkar som detta redan är avklarat så jag slipper väl anstränga mig :P

Tycker synd om killen som inte klarar att skriva själv och måste kopiera. Ingen större skada skedd såvitt jag vet i alla fall. Blandade känslor bland upphovsmännen, vissa tycker det är kul att deras texter sprids men är besvikna att han tar åt sig all ära för texterna själv.

14 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Är ni verkligen säkra på att alla dessa trådar uppnår verkshöjd?..

Dom flesta verkar vara ganska korta och flummiga..

Senast ändrad:

16 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Vad menar du med det? Trådarna är skapade för att lösa problem och frågor. Det är skapade för att starta diskussion. Det är guider på hur su ska göra vissa saker.

Varför skulle de inte uppnå "verkshöjd"? :S

Nivå 0 · Nykomling

Dessutom är det väl ganska avklarat vid dethär laget?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in