jag är så trött på hela duma pip spelet. för när jag väl möte latias så fick inte jag göra nån attack. vet ni vad jag ska göra. ;)
Trött
söv honom!
Ja...för han flyr direkt
eller spara din master ball och kasta den där!
ovh tro inte på att rayquaza bara kan fångas med master ball för jag fånga den med ultra ball!!
kasta master ball så fort du ser latios/latias!
jag glömde ta min master boll. och man kan inte söva honom för man fick inte ta nån attack.
man får hoppas på att man får börja och göra en attak jag gjorde en attak och nu har har rött liv och det är kvar varge gång man möter han och sen dess kastar jag alltid en ultra boll på han
Följ ditt hjärta OCH söv honom :)
klicka på pokedex så ser du vart han är med om han har mer level en dig hinner du inte söva honom han bara sticker :unsure:
master ball funkar nästan bara eller ta en sån pokemon som gör att han nte kan rymma=) :lol:
om du har möt honom flera gånger kasta en timer boll
bra ide.
Jag glömde också Master Boll men jag fångade alla Legendariska med Ultra Boll men det är svårt
Gör så här vid sky pillar så kan man möta pokemon från 50-60 och möt en golbat han kan mean lock och då kan han inte smita och sen träna upp han till kanse 64 jag fångade han på min sist ultra ball jag hadde 40 :P:p
1. Annvänd Mean look
2. söv honom
3.försvaga honom
4. Fånga Honom.
När jag fånga honom så fångade jag en hariama och gjorde fake out tills latios hade rött liv sen fångade jag honom med en timer ball!!!
vad ska man göra efter 7 gymet :blink:
prata med steve. han finns i ett hus
andvänd meanlook
jag fatar inte var den där sky pillar är nånstans.
help my.