💬
Logga in
Fuska.se

Drunk-o :. Were We Have Fun!

14 svar · startad · 🔒 låst

Jag behöver personal!

Åt min nuvarande projekt ...

Dom här under får absolut inte vara med :

LillBerra

Moberg

Adrian

Wasabi

HemPC

NossLoad

P.G.A trakasserier och förolämpningar

Kolla min presentation för se vad jag behöver! Adda mig på MSN [email protected] om du är intresserad

Trevligt med projekt. (:

Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier?

Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Trevligt med projekt. (:

Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier?

Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P

Läs det du skrev i min template Tråd

Ursäkta att det här blir lite off topic nu.

Jag vet vad jag skrivit, och förstod att du menade den trådaen. Antar att du syftar på detta: "Vafasen, bilder? Aargh får eksem, allergichock!"... Okej det inlägget var lite onödigt, men läs mitt andra sen som ger lite emr kött på benen.

Ett litet tips är att strunta i ramarna, de är lite jobbiga, speciellt med reklamen som ska få plats däri också.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

"jag är fulltränad designer i flash och dreamweaver!"

Man kan vell ändå inte var tränad i Dreamweaver?

xD

BTT: Vad är projektet? :o

Nivå 1 · Novis

Skulle jag vilja vara med i ditt projekt som kommer vara aktivt i högst 2 veckor, sen läggas ner av intressebrist? No fucking way.

Skinnpytte, varför kan man inte vara tränad i DreamWeaver? Däremot att påstå att man är fullärd, det är att dumförklara sig själv.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skinnpytte, varför kan man inte vara tränad i DreamWeaver? Däremot att påstå att man är fullärd, det är att dumförklara sig själv.

Jag förstår inte hur man kan var tränad i det programet. Man kan var tränad på på koder, men inte programet ;)

Varför? Man kan väl kunna programmet väldigt bra, eller?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

LillBerra

Moberg

Adrian

Wasabi

HemPC

NossLoad

Rofl ;D
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag behöver personal!

Åt min nuvarande projekt ...

LillBerra

Moberg

Adrian

Wasabi

HemPC

NossLoad

P.G.A trakasserier och förolämpningar

Kolla min presentation för se vad jag behöver! Adda mig på MSN [email protected] om du är intresserad

Hahaha, trevligt att inte vara med. :)

14 Sep 2006

:( :( allt jag gör blir bara fel :( :( vad har jag gjort er :angry: era mammaskn*llare... AAA NI HÖRDE RÄTT JAG SVÄRDE!

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

:(  :( allt jag gör blir bara fel  :(  :(  vad har jag gjort er  :angry:  era mammaskn*llare... AAA NI HÖRDE RÄTT JAG SVÄRDE!

nu var det ju du som förolämpade, eller hur?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

:(  :( allt jag gör blir bara fel  :(  :(  vad har jag gjort er  :angry:  era mammaskn*llare... AAA NI HÖRDE RÄTT JAG SVÄRDE!

Därför du tror du är bättre än vad du är?
Nivå 9 · Veteranfuskare

Rätt proffsigt att få en tråd att spåra ur efter typ 3 inlägg...

Tråd låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.