Jag behöver personal!
Dom här under får absolut inte vara med :
LillBerra
Moberg
Adrian
Wasabi
HemPC
NossLoad
P.G.A trakasserier och förolämpningar
Kolla min presentation för se vad jag behöver! Adda mig på MSN [email protected] om du är intresserad
Jag behöver personal!
LillBerra
Moberg
Adrian
Wasabi
HemPC
NossLoad
Kolla min presentation för se vad jag behöver! Adda mig på MSN [email protected] om du är intresserad
Trevligt med projekt. (:
Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier?
Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P
↗ till inläggetLäs det du skrev i min template TrådTrevligt med projekt. (:
Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier?
Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P
Ursäkta att det här blir lite off topic nu.
Jag vet vad jag skrivit, och förstod att du menade den trådaen. Antar att du syftar på detta: "Vafasen, bilder? Aargh får eksem, allergichock!"... Okej det inlägget var lite onödigt, men läs mitt andra sen som ger lite emr kött på benen.
Ett litet tips är att strunta i ramarna, de är lite jobbiga, speciellt med reklamen som ska få plats däri också.
"jag är fulltränad designer i flash och dreamweaver!"
Man kan vell ändå inte var tränad i Dreamweaver?
xD
BTT: Vad är projektet? :o
Skulle jag vilja vara med i ditt projekt som kommer vara aktivt i högst 2 veckor, sen läggas ner av intressebrist? No fucking way.
Skinnpytte, varför kan man inte vara tränad i DreamWeaver? Däremot att påstå att man är fullärd, det är att dumförklara sig själv.
↗ till inläggetJag förstår inte hur man kan var tränad i det programet. Man kan var tränad på på koder, men inte programet ;)Skinnpytte, varför kan man inte vara tränad i DreamWeaver? Däremot att påstå att man är fullärd, det är att dumförklara sig själv.
Varför? Man kan väl kunna programmet väldigt bra, eller?
↗ till inläggetRofl ;DDom här under får absolut inte vara med :
LillBerra
Moberg
Adrian
Wasabi
HemPC
NossLoad
↗ till inläggetJag behöver personal!
LillBerra
Moberg
Adrian
Wasabi
HemPC
NossLoad
Hahaha, trevligt att inte vara med. :)
:( :( allt jag gör blir bara fel :( :( vad har jag gjort er :angry: era mammaskn*llare... AAA NI HÖRDE RÄTT JAG SVÄRDE!
↗ till inlägget:( :( allt jag gör blir bara fel :( :( vad har jag gjort er :angry: era mammaskn*llare... AAA NI HÖRDE RÄTT JAG SVÄRDE!
nu var det ju du som förolämpade, eller hur?
↗ till inläggetDärför du tror du är bättre än vad du är?:( :( allt jag gör blir bara fel :( :( vad har jag gjort er :angry: era mammaskn*llare... AAA NI HÖRDE RÄTT JAG SVÄRDE!
Rätt proffsigt att få en tråd att spåra ur efter typ 3 inlägg...
Tråd låst.