↗ till inläggetJO men det e 3 mil in till stan och orka cykla in dit när man kommer hem från skolan runt kl:16:00Cykla in till stan och dela ut?
Tjäna Pengar!
Om din pappa har pokaler,
då kan du sälja dem!!
↗ till inläggetbra idé jag har några gamla skyttepriser men e inte det lite dumt för ett pris är ju liksom något man är stolt över för att man har kunnat fixa tack vare sina extremt bra skills.Om din pappa har pokaler,
då kan du sälja dem!!
Jag tror inte att så många vil köpa pokaler ändå...om dem inte är äkta guld eller så...
Vem f*n vill köpa något man inte förtjänat? Aja, vi går lite offtopic nu.. Vet du vad, du kunde ha passat på när det var Hallowen. Säga bus godis eller pengar.
man kan ju alltid samla pantburkar i några månader oc panta dem sedan.
(har börjat och ska amla fram till efter jul...)
jag har också samla burkar,
sno alla du hittar!! :D
det kanske kan bli en hundring!! :)
man kan ju tigga en 10 till bussen av nån sen när dm har gått gör man samma sak om och om igen... :lol: fast det var bara nått jag kom på jag har aldrig gjort det.
↗ till inläggetJag tjänade runt 200 kr på det på en timma då jag rensade en strand efter att det hade varit väsrta festen där.. :wacko:man kan ju alltid samla pantburkar i några månader oc panta dem sedan.
(har börjat och ska amla fram till efter jul...)
LOL
skillat
Om man har bestämt sig att sammla pantburkar ska man typ fråga nåt företag eller nåt. När vi skulle sammla pengar till vårt hockeylag så fick vi en gång pantburkar för ca 150kr av nåt företag. :)
Själv ska jag fråga min förälldrar om jag får typ ha nåt litet sommarjobb nånstans eller nåt. Fast jag är ändå inte hemma så mycket på sommarloven. Är borta ca halva lovet.... :P
↗ till inläggetCykla in till stan och dela ut?
Man måste jobba för sina pengar! :P
Jag skulle inte heller cykla 3mil in till stan dela ut tidningar och sen 3mil tillbaka.... :P
↗ till inlägget20 lapp!? jag tar 500 spenn vafan! hehe :PDet är ju bra :P
Men det är synd om man inte har några :(
Jag vet bara att man kan sno en 20 lapp någon gång av morsan xD