💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Till Xbox

21 svar · startad

Trådstartare #1

finns det pokemon spel på xbox

23 Sep 2006

Inte vad jag vet, tyvärr.

tror jag inte, tuvärr

Trådstartare #4

ok

nej och det är jätte bra, skiten finns bara till en ännu skit konsoll som kallas GameCube och sen WII.

24 Sep 2006

Hm, om du skaffar en Gameboyemulator anpassad till Xbox och sedan skaffar ett Pokemongameboyspel så finns det. :)

Karamellkungen

Pokémon är gjort av Nintendo, därför finns inte spelen till Xbox. :)

25 Sep 2006

pokemon är inte gjort av Nintendo men spelen är.

↗ till inlägget

pokemon är inte gjort av Nintendo men spelen är.

Lol, den är visst gjord av Nintendo men Warner Bros hjälper till och animera.
↗ till inlägget

nej och det är jätte bra, skiten finns bara till en ännu skit konsoll som kallas GameCube och sen WII.

SOS fanboy! Att kalla Pokémon för skit är det knasigaste jag någonsin hört... Jag gillar personligen inte heller Pokémon så mycket, men försäljningssiffrorna talar för sig själv...

28 Sep 2006

ja men det är ju bara fjortisar nördar eller små barn som lirar det, det är det simplaste RPG spelet ( om det ens är det, svar nej ) och mest frustrerande då om man går i lite gräs möter man poke mon som tar skit lång tid att döda och är as tråkiga.

29 Sep 2006

Visst, det blir lite enformigt i längden, men så länge det inte är enformigt är det ganska roligt. :)

3 Oct 2006

JAg tycker det borde komma något pokemon till xbox 360:P

5 Oct 2006

Tror inte att det händer. Varför skulle Microsoft och Nintendo samarbeta?

11 Oct 2006
Trådstartare #15

salzalda hur mycket kostar en gameboyamulatur eller vad det heter

NAHAHAHAHAHA VILKEN FRÅGA, du LADDAR ner emulatorer olagligt men wtf ingen bryr sig. ska däremot inte säga var du kan ladda ner.

Trådstartare #17

laddar man ner gameboyamulator jag trodde att man köpte den var laddar man ner den?

laddar man ner gameboyamulator jag trodde att man köpte den var laddar man ner den?

Karamellkungen

Det är förbjudet och prata om nerladdning, Mega så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Men man kan åtminstone köpa en sådan här sak på Game eller något, skulle jag gissa.

12 Oct 2006

nej en emulator är ett program som emulerar olika scripts och annat till ett annat format, alltså men det är olagligt därför, och jag tänker inte säga var man kan ladda ner "hostgooglehost".

13 Oct 2006
Trådstartare #20

ok men finns det ändra sätt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in