Hoppa till innehåll

Nationella Prov


Conaboy

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

9ans nationella prov läckte ut någon dag innan föra året o fick se en bild men nationella finns inga spec facit på man improviserar under tiden man gör det iaf under svenska skriv grejen som va de som läckte ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som kan få tag på 9ornas nationella prov till detta år??

 

Det finns ingen här som kan få tag i 9:ornas nationella prov och även om det gick så skulle det vara en olaglig handling. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått lite insider-information av vår lärare..

Nej, men det är så att proven släpps precis innan proven skall göras, så det blir nog lite svårt nu.

Dessutom har alla skolor nationella prov på ungefär samma dagar, därav att förhindra fusk.

 

Dom har ju sen självklart flera versioner av sina prov, så om något på något sätt skulle komma ut kan dom enkelt byta det.

 

Men ni som vill få gärna försöka, men jag hälsar er lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ööh... jaha..

 

 

1. fel forum

2. ni kommer inte få tag på det i vilket fall.

3. Dark Yoda, sluta fjanta.

 

Aiight. Nu blir jag fett rädd. >.< Den där stora j*vla kaktusen sa till mig att sluta fjanta >___>

 

 

Och: Ni kommer aldrig få reda på svaren ändå. Jobba på istället, man kan inte fuska sig igen verkligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...