Hoppa till innehåll

Tillbaks Med Lekarna.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Forumlekarna togs bort eftersom att de spårade ur i många fall, och som sagt att man kunde snatta fm och rank, inte bara det senare. Visst kan jag hålla med om att det är ett spelforum och inte, som vår käre administratör så gulligt utryckte det, någon lekstuga.

Då kommer bara ett litet dilemma; varför har vi ett Roligt/filmklipp/historier-forum? 15+, har det med spel att göra? Sedan så finns det en del som frågar om windows i Pc-forumet också... det forumet kanske man också kunde ta bort... Fuska-Mynt? Är det ett fusk eller? Skola? Man spelar väl ändå inte dataspel i skolan heller!? Musik och media är väl inget spel?

---

Vad jag försöker säga är att forumet och rent av hela sidan har växt till betydligt mer än spel och det är naturligtvis skitbra att man kan snacka om annat än spel här också, jag skulle inte ha stannat här sedan... vet inte hur länge men ett hyfsat tag iaf, om det bara snackades spel. I ärlighetens namn skulle knappast forumet finnas i sådana fall.

 

Personligen tycker jag att man kunde återinföra forumlekarna, fast under mer kontrollerade former än tidigare t.ex. vissa ramar att hålla sig inom och separat forum. Det är min personliga åsikt, sedan kan ju knappast jag eller för den sakens skull Mascarpone eller någon annan (förutom micke) trolla fram ett Forumlekar-forum...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du nu skrev så där, så kan man ju säga att det mer är ett vanligt seriöst forum, och inte ett spelforum.

 

Dessutom var det mycket mer aktivitet på sidan när forumlekarna var tillgängliga, tyckte jag iaf. :)

Varför har så många medlemmar något emot forumlekar? stör ni er på att andra medlemmar har kul, eller vad?

Dolphin, citrusfrukt och den andra antiforumlekprotestanten, ni borde gå till ett riktigt forum enbart för debatter eftersom ni bara kommenterar och är emot aktiviteter för dem lite mindre, är ni ens "lite" spelintresserade överhuvudtaget? Det enda jag har sett från er är i stort sett urartningar i debatt-forumet... och såklart, där har ni ju kul på erat sett, något oseriösa svar också... som om hela forumet vore en enda stor forumlek... Ni som är så vuxna, vad gör ni på ett spelforum...?(även gamla människor spelar iofs)

Det blir liksom överdrifter och urartning i varenda forum(nåt undantag kanske), men ändå så tar ni bort forumlekarna...(aktiviteten minskar).....

Varför inte ta bort debatt-forumet också...? Sak samma....(Det blir ända mest liknande åsikter flera gånger om...)

 

 

 

Cheers

Redigerat av Toad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...