💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Kotor För Nåt

9 svar · startad

undrar vad det är för nåt

Nivå 7 · Fuskare

KNights of the old Republic

Är det ett dataspel eller...

Nivå 2 · Novis

Är det ett dataspel eller...

Det är ett xbox & datorspel.
26 Dec 2004
Nivå 2 · Novis

Det är ett star wars spel

Kotor = Knights of the old republic

vad jag vet så finns det till pc,x-box och ps2 (inte säker på om det finns på ps2).

Nivå 4 · Lärling

Det är ett star wars spel

Kotor = Knights of the old republic

vad jag vet så finns det till pc,x-box och ps2 (inte säker på om det finns på ps2).

finns ej till ps2

nej och kommer aldrig hela spelets fras då da: starwars:knights of the old republic

29 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Ja har två sakar att säga till dej

1 Har du vissa störningar, "VAD ÄR KOTOR" är du möjligtvis invalid?? elr spelar du bara otroligt cp för att försöka få tjejer?? Du kanske e så störd så du tror att de funkar sorry r*ssin.. om du har mer damp än va ja tror su ser du inte att det ska stå russin.

2 Ditt namn?? du måste va en sån där rolig kille som skriver sina egna vitsar?? kanske? kan du inte skriva ner några och skicka till mej kanske?? GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

30 Dec 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ja har två sakar att säga till dej

1 Har du vissa störningar, "VAD ÄR KOTOR" är du möjligtvis invalid?? elr spelar du bara otroligt cp för att försöka få tjejer?? Du kanske e så störd så du tror att de funkar sorry r*ssin.. om du har mer damp än va ja tror su ser du inte att det ska stå russin.

2 Ditt namn?? du måste va en sån där rolig kille som skriver sina egna vitsar?? kanske? kan du inte skriva ner några och skicka till mej kanske?? GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Jag har några saker att säja dej:

1.Läs reglerna innan du kommer hit och tror att du är nån

2. han får väll heta vad f*n han vill? så du kan ju ta din utter och stoppa upp där solen aldrig lyser

3. hoppas att han anmäler dej

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Exakt och så säger man inte. Vad ska man säga om dig då? huh!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in