💬
Logga in
Fuska.se

Den Tråkigaste Sporten Ni Vet?

54 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Okej jag håller med dig Toad, simning och ridning är nog rätt trist, har inte sett något spännande i det än iaf...

Däremot måste jag motverka alla som klankar ned på konståkning, det är ju skitkul att kika på! xD

Ja när alla rämlar och gör fel är det kul xD
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Okej jag håller med dig Toad, simning och ridning är nog rätt trist, har inte sett något spännande i det än iaf...

Däremot måste jag motverka alla som klankar ned på konståkning, det är ju skitkul att kika på! xD

I sånna fall må det vara något riktigt komiskt. Det är flest tjejer som rider, så det är mer av en tjejsport om man kan uttala det så, fast det är män som rider också... och jag hatar väl enbart siming för att jag knappt kan simma och simmar istället som en hund...(hundarna är bättre dock) ;)
Nivå 6 · Fuskare

Ridning skit tråkit! Simning man ser ju inte nånting när dem plaskar under vattnet inte så kul. Gymnastik när dem gör vollter och sånt på en stor matta ganska trist :/ Tennis är och ganska tråkit (men inte Mario Tennis :D ). Sen kan många andra sporter vara tråkiga men inte alltid. Boxning är ju skitkul att titta på speciellt när dom blir helt borta. Fast den kan inte vra kul att få sånna smällar :/

Fotboll är ganska kul men orkar inte kolla för matcherna är för långa :P

Hockey är helt klart roligast att titta på och spela :D

4 Oct 2006
Nivå 4 · Lärling

Fotboll =P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ridning skit tråkit! Simning man ser ju inte nånting när dem plaskar under vattnet inte så kul. Gymnastik när dem gör vollter och sånt på en stor matta ganska trist :/  Tennis är och ganska tråkit (men inte Mario Tennis :D ). Sen kan många andra sporter vara tråkiga men inte alltid. Boxning är ju skitkul att titta på speciellt när dom blir helt borta. Fast den kan inte vra kul att få sånna smällar :/

Fotboll är ganska kul men orkar inte kolla för matcherna är för långa :P

Hockey är helt klart roligast att titta på och spela :D

Fotboll kan vara rätt segt att kolla på, jag vet. Det sägs att det inte brukar hända så mycket i den sporten... Däremot så gör det det i ishockey... fast jag tycker båda delarna är roligt att kolla på.... dock så gillar jag inte ishockey, för jag är väldigt dålig på att åka skridskor...
Nivå 4 · Lärling

Både ridning och handboll är såå tråkigt, både att titta på och spela. Tacka vet jag innebandy ;)

17 Oct 2006
Nivå 4 · Lärling

De finns så många sporter som är tråkiga att se på och om möjligt ännu tråkigare att utöva, bla :

Golf

Handboll

Friidrott ( dock inte höjdhoppning )

Ridning

Dans

Brottning

Boxning

Schack ( wtf ? )

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Tråkigaste måste lätt vara handboll. Möjligtvis allt som har med skridskor att göra också.

18 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Volleyboll, försvinn.

den tråkigaste sport som finns är curling och bowling fasst det är kul att spela bowling men inte att titta på

20 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

Curling, gymnastik och volleyboll.

Nivå 3 · Lärling

Ridning och Springa och sånt shit :P

Nivå 1 · Novis

Tråkigaste sporten är helt klart fotboll fridrott och ridning.

Det finns inget tråkigare en ridning. :zzz:

Nivå 4 · Lärling

Hockey kan va kul, men oftast inte, lixom jag hörde en snubbe på tv för ett tag sen och kännde igen mig direkt, de han sa var :

Jag satt hemma och såg på boxning, och plötsligt slog de över till en hockey match"

25 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

Jag är emot alla sporter förutom basket

jag är en soffpotatis

Nivå 7 · Fuskare

Häst hoppning och golf ._.

26 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Att rida är fett roligt faktiskt, har ridit en gång...på en häst. Och det var kul som f*n. Och sen så kan man inte säga att man "spelar ridning" som någon påstod.

Jag vill poängtera att innebandy är det värdelösaste och fjolligaste sport som finns. Och curling som många säger suger är också jäkligt kul, inte att titta på ioförsig. Samma sak gäller bowling.

Om någon missade det så är Innebandy den sämsta sport ever, bara fjollor som gillar det.

Senast ändrad:

Simning är tråkigt.

Att simma som sport tycker jag verkar vara ganska tråkigt men att simma i största allmänhet är helt okej.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Judo, Karate och Juijitsi och Ridning...!!!

Senast ändrad:

31 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

bandy

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in