Gäst Sandkaka Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 En snabb fråga... Får man ny IP när man installerar om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Beror på vad ni har för internetleverantör/vad ni har beställt. Vissa ISP's erbjuder dynamiska så man får en ny ip. Andra har statiska så man har samma IP hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 En snabb fråga... Får man ny IP när man installerar om datorn? Ja, men har du dynamisk så får du ny IP varje gång datorn omstartas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Telia 24 mbit.. Om jag skulle ha dynamisk skulle jag kunna använda trial versioner i en evighet? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 mitt bredbandr lite annorlunda, det är som ett modem, man måste koppla upp för att kunna surfa & varje gång man kopplar upp så får man en ny IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Telia 24 mbit.. Om jag skulle ha dynamisk skulle jag kunna använda trial versioner i en evighet? :o När du startar datorn. Måste du skriva in kod eller trycka på någonting för att ansluta till Internet. Om det är så så tror jag att den ändras alltid. Dem flesta gör det. Jag vet inget om trailversioner. Förut så kunde man ställa bak ens datortid längre bak så man fick behålla trailversionen längre men nästan alla företag har släppt patchar så det inte fungerar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Om vi förutsätter att jag installerar om min dator nu... Skulle jag kunna använda trialen till Photoshop Cs2 igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Mm det kan du göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det kan du göra oavsett vilken sorts ip du har. Finns i princip inga program alls där ipnumret spelar någon roll för trialversionerna. Det räcker med att formattera om burken. Såvitt jag kan se så har du dessutom fast ip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.