💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Acc

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej!

jag köpte cs cz när det kom ut får några år sen. när jag instalera det gjorde jag ett steam acc med den cd keyn som till hårde skivan och sen efter några månader trötna jag på cs och tog bort de. sen nu vill jag börja spela igen men jag har glömmt mitt acc. vet nån hur man kan fixa tillbaka det om man inte kan hemliga frågan<_< . eller kanske det är så att nån har flera cs acc som nån kanske kan ge :D :P B) :visslar:

Nivå 0 · Nykomling

Du måste ha hemliga frågan?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

men kan man inte försöka ta bort de accet sen göra ett nytt eller nåt :( :meddum:

Nivå 0 · Nykomling

Du kan ju kolla själv på deras sida?

Stog nånting i hjälpen att man kunde skicka till emailen man använde :)

Nivå 0 · Nykomling

Detta är en simpel bugg som steam har i sitt system. Genom att följa dessa punkter så kommer din kompis/annan person account password bytas till det du passwordet du har i ditt

account och du kan logga in och byta password. Hur lätt som helst. För att du ska klara detta är det enda kravet att du måste veta vad din kompis account namn är. Men du behöver inte veta password. Steam support tror på något vis att du vill byta account password och account namn.

följande punkter måste följas korrekt.

1. Öppna ett nytt brev i din Hotmail. det ska skickas till -> [email protected]

med Ämnet "rpg account - Forgotten password"

2. I brevet ska de stå följande som kommer under denna rad:

8jUIPfdY12

Account name: "ditt account namn"

Account password: "ditt account password"

New account name: "Din kompis account namn"

3. Sen när du skickat det så kommer ett automessage skickas till dej inom den närmaste timmen med din kompis password.

↗ till inlägget

Detta är en simpel bugg som steam har i sitt system. Genom att följa dessa punkter så kommer din kompis/annan person account password bytas till det du passwordet du har i ditt

account och du kan logga in och byta password. Hur lätt som helst. För att du ska klara detta är det enda kravet att du måste veta vad din kompis account namn är. Men du behöver inte veta password. Steam support tror på något vis att du vill byta account password och account namn.

följande punkter måste följas korrekt.

1. Öppna ett nytt brev i din Hotmail. det ska skickas till -> [email protected]

med Ämnet "rpg account - Forgotten password"

2. I brevet ska de stå följande som kommer under denna rad:

8jUIPfdY12

Account name: "ditt account namn"

Account password: "ditt account password"

New account name: "Din kompis account namn"

3. Sen när du skickat det så kommer ett automessage skickas till dej inom den närmaste timmen med din kompis password.

LOL!

Det e säkert din spray email

om man ska skicka sitt eget lösen

det e som runescape scammen

steam.suport.id@spray.se*

*Tror dom inte använder Spray.se och har support felstavat

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

f*n va G!!!!! den funkade ju .. :) gött älskar dig..

Tack....

↗ till inlägget

f*n va G!!!!! den funkade ju .. :) gött älskar dig..

Tack....

LOL du blev medlem för några minuter tror inte man kan lite på dig (tror du e samma person)
Nivå 0 · Nykomling

Mm vad va det jag sa.. kan någon ge mig ett tipps på wow.. jag skulle villja börja spela..

↗ till inlägget

Mm vad va det jag sa.. kan någon ge mig ett tipps på wow.. jag skulle villja börja spela..

Skriv om wow i World of warcraft forumet :)
Nivå 0 · Nykomling

ne.. jag har inget men jag vet en som kann.. men han är inte hemma.. men jag kan fråga han.... vad är din msn?

sorry.. förlåt.. jag ska dra.. men jag hater [email protected]

Nivå 0 · Nykomling

mmmm jag heter [email protected].. adda mig då!!!

4 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

men kan man inte försöka ta bort de accet sen göra ett nytt eller nåt  :(  :meddum:

Tar han bort accountet så måste han köpa ett nytt...

5 Oct 2006

mm har ju gjort en gång..

6 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

om du inte kan ditt lösenord eller din hemliga fråga är det "OMÖJLIGT" att få tillbaka ditt acc..

Du kan endast få tillbaka det om du kommer på ditt lösenord eller din hemliga fråga..

annars får du göra ett nytt acc och köpa spelet igen.

Jag har själv glömt bort mitt lösenord och min hemliga fråga.. :P

men som tur var så kom jag på mitt lösenord! :D

Senast ändrad:

26 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag misn mitt gammla acc's inloggnings namn och E-mailen den e regestrerad på, fins det något sätt då att ficksa det på? Adda gärna mig på msn om du har någon ide.

[email protected]

Och om det e någon som vill spela WoW (Privat server) så kan jag hjälpa till jag vet hur man gör och så. (Då kan ni med adda mig)

Cya soon

Senast ändrad:

27 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag misn mitt gammla acc's inloggnings namn och E-mailen den e regestrerad på, fins det något sätt då att ficksa det på? Adda gärna mig på msn om du har någon ide.

[email protected]

Och om det e någon som vill spela WoW (Privat server) så kan jag hjälpa till jag vet hur man gör och så. (Då kan ni med adda mig)

Cya soon

du startar steam så du kommer till inloggningen och sedan trycker du på recover lost account/password typ i nedre hörnet, efter det skriver du in din email/account namn och fortsätter så ska det skickas.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in