Hoppa till innehåll

Spam-forum?


HotShot
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det skulle inte vara roligt om spam skulle varit tillåtet i forumet enligt mig. Hur skulle det se ut om §1.11 inte fanns? Själv tycker jag att det är en viktig regel.

 

Ja, det är en av de viktigaste reglerna på hela forumet. Om inte den fanns skulle det finnas jättemycket riktigt" onödiga trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Goodie.

>_> I'm no spammer... Men många andra är. Och eftersom folk spammar så hårt för rank så borde den reglen bli strängare och så borde någon slags forum skapas där dom kan spamma, utan att få rank..

 

För då skulle nog spammet minska lite iaf.

 

 

Varför ska man spamma överhuvudtaget, är det kul? Vill man skriva mycket så finns det en chatt här på fuska. I forumet ska man skriva inlägg, dvs mer seriösa längre textstycken. Ett spamforum skulle bara göra saken värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har aldrig slagit något att detta forum kanske kan beräknas som något seriösare än vissa andra?

 

Håller med dig Nico du är kungen på att vara klok min älskling :P

Men, håll detta nära, detta forum är minst till för spel enligt många jag har typ ett spel och är ändå en av de aktivare medlemmarna här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är menat att vara till för spel mest. "Sverige största och bästa spelforum!?". Men jag säger inte att det är dåligt att det finns annat, tvärtemot, men det bör inte bli oseriöst för det. Lekar hör inte hit, det är ett diskussionsforum, man diskuterar olika saker i olika ämnen. Leka är mer chatt, och det finns en chatt. Men om man vill leka i forumet så finns det ju alltid gruppforum. Kostar bara 6650 om man är VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt, de flesta som hänger på den här sidan spelar väldigt mycket men det betyder inte att man behöver gilla att diskutera spel. Många har ju flera intressen utöver spelandet. Själv spelar jag varje dag även om jag inte diskuterar så mycket spel på forumet.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, mitt gruppforum Rymdbåten var till för detta finslipade ändåmål. ^^'

 

Ärligt talat förstår jag inte ert behov att spamma. Sitter själv på en del forum där dom har speciella avdelningar för spam. Och jag kan säga att 95% av stammisarna där slutar skriva onödiga inlägg efter bara ett par..... Det är sjukt trist.

 

Diskutera istället. Det ger så mycket mer.

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...