💬
Logga in
Fuska.se

Spam-forum?

26 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det har aldrig slagit något att detta forum kanske kan beräknas som något seriösare än vissa andra?

Håller med dig Nico du är kungen på att vara klok min älskling :P

Men, håll detta nära, detta forum är minst till för spel enligt många jag har typ ett spel och är ändå en av de aktivare medlemmarna här.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Nej, det är menat att vara till för spel mest. "Sverige största och bästa spelforum!?". Men jag säger inte att det är dåligt att det finns annat, tvärtemot, men det bör inte bli oseriöst för det. Lekar hör inte hit, det är ett diskussionsforum, man diskuterar olika saker i olika ämnen. Leka är mer chatt, och det finns en chatt. Men om man vill leka i forumet så finns det ju alltid gruppforum. Kostar bara 6650 om man är VIP.

4 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Som sagt, de flesta som hänger på den här sidan spelar väldigt mycket men det betyder inte att man behöver gilla att diskutera spel. Många har ju flera intressen utöver spelandet. Själv spelar jag varje dag även om jag inte diskuterar så mycket spel på forumet.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Tja, mitt gruppforum Rymdbåten var till för detta finslipade ändåmål. ^^'

Ärligt talat förstår jag inte ert behov att spamma. Sitter själv på en del forum där dom har speciella avdelningar för spam. Och jag kan säga att 95% av stammisarna där slutar skriva onödiga inlägg efter bara ett par..... Det är sjukt trist.

Diskutera istället. Det ger så mycket mer.

Senast ändrad:

5 Oct 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Eller hur? Vill man spamma så har vi ju en konkurrerande grannsida annars... :visslar:

(observera att detta inlägg på något sätt inte uppmanar till spamattacker, SQL incections, Server Crosscripting, DDOS attacker, atombombningar, beslagtagning av servrar, djurplågeri eller liknande hanlingar, mot varken www.fuska.n-u eller någon annan sida...)

Senast ändrad:

6 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Antagligen är det förbjudenheten mot spam som gör att den här sidan är så bra och seriös. Hade spam varit tillåtet skulle bara en massa småungar kommit hit och förstört.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Hade spam varit tillåtet tror jag att antalet medlemmar skulle minskat och fuska gått under. Tycker inte det ska finnas ens gruppforum där man får spamma, vissa kanske uppmuntras till att spamma de andra forumen då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in