💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360? Kameo Eller Oblivion Iv?

18 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag fyller år snart och kommer önska mig pengar och köpa en Xbox 360 då. men jag vet inte vilket spel jag ska köpa. Spelen jag väljer mellan är Kameo och OBLIVION IV. Vilket av dom spelen är bäst?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har inte spelat Oblivion men jag tror att det är väldigt mycket bättre än Kameo.

Nivå 5 · Fuskare

Oblivion, det är mycket roligare än kameo. kameo är också roligt, men oblivion har så mycket mer grafik, längd, musik och massa mer.

Välj Obivion.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag fyller år snart och kommer önska mig pengar och köpa en Xbox 360 då. men jag vet inte vilket spel jag ska köpa. Spelen jag väljer mellan är Kameo och OBLIVION IV. Vilket av dom spelen är bäst?

Ska du köpa Xbox 360 premium eller core?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Core.

Men vad är skillnaden mellan dom?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ojoj,för det första heter det The Elder Scrolls IV:Oblivion,inte Oblivion IV.

För det andra så har Premium en hårddisk inbyggd.Till Core måste man köpa minneskort.

Eller nåt.Och ska du köpa nåt så köp Oblivion!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Core.

Men vad är skillnaden mellan dom?

Jag tror inte att det är nån skillnad på dom. Bara att när man köper premium får man lite annan med och det är ju dyrare hmm. Jag ska köpa core. Om jag nu ska köpa Xbox 360..

Nivå 1 · Novis

Oblivon självklart. Det är kul utan uppdatering också;) (om du ska köpa core).

Premium är det dyrare paketet och i det följer Hårddisk, Component kablar, Ethernet kabel med.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

Om jag köper Xbox 360 CORE så kan jag spara som på vanliga Xbox va?

Nivå 5 · Fuskare

Du måste väl köpa ett memory unit då eller?

Senast ändrad:

3 Oct 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Är det här ett bra köp?:

Konosll

Minneskort

spel-Kameo

Nivå 5 · Fuskare

Ja, köp kameo! Mycket roligare enligt mig!

Ps. du borde värkligen köpa en preium istället.. för med core måste du köpa till ett minnes kort, och på minnes kortet har du inte plats så du kan ladda ner saker från marketplace osv!

Nivå 2 · Novis

Om jag ska köpa en Xbox 360 blir det en core, tycker ej att jag behöver nån premium. Har råd att köpa en momory card :)

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

Håller helt med Dalman!

4 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Oblivion, kameo är ur tråkigt :P

5 Oct 2006

Du kan inte köra alla spel med Core. Vissa spel behöver hårddisk. FM Manager är ett exempel.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Om jag ska köpa en Xbox 360 blir det en core, tycker ej att jag behöver nån premium. Har råd att köpa en momory card  :)

köp INTE core och memory card! de e skitlite plats på minnneskorten, du kommer inte kunna spara mkt grejer på de där. plus att konsollen är fulare och du inte får till många viktiga grejer. annars är Oblivion det klart roligaste spelet.
8 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

köp core å en hårddisk

11 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

köp premium.. och välj kameo? inte lika jobbigt klurigt.. är bara att latcha sej fram igenom det ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in