💬
Logga in
Fuska.se

Psp Internet (något Annat Sätt Att Få Internet)

12 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Finns det något annat sätt att få internet.. Jag har inte trådlöst och bor 5 mil från närmaste stad. Så finns det något man kan köpa eller fixa så man kan ha internet med kabel eller något liknande? :unsure:

Nivå 2 · Novis

Hmm, har samma problem..

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Ja hur ska man göra man tycker det borde finnas så man kan köra med kabel. :( Jag vet ingenting men. Det är det jag undrar om det finns något annat sätt?

Nivå 4 · Lärling

Det finns en USB adapter, Wifi max. http://www.webhallen.com/prod.php?id=63208

Tyvärr svår att få igång, men fins guider (kräver lite kunskaper)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

hmm kan du förklara hur den funkar om du kan? :S Läste men förstog inte så mycke vad dom menade?

Senast ändrad:

4 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Använder grannens..går minst lika bra btw är det inte så roligt att vara inne på internet tråkigt som f*n faktist så det är bara något man vill i början

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

jaha men jag har prövat att ha internet. Tyckte det var skit bra

Nivå 2 · Novis

men nu skriver du att du inte har bredband om ja har fattat det rätt. o då ä de inte så lätt att ha internet. du måste ha bredband o sen köper du antingen en trådlös router eller en wifi max. till båda får du ju guide på hur du instalerar den

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Har ADSL tror du det går med det?

Nivå 2 · Novis

ja de ä klart de går de ä ju de alla har. men till de skaffar du en trådlös router eller en wifi max

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Har köpt wifi max nu den kommar om 2-3 arbetsdagar :P

Nivå 0 · Nykomling

har du 1.5 så använd wifi sniffer söker upp wifi nära dig :D behövde inte ens använda de på min sonys inbyggda hittar min grannes (har 90 procent i signal :D:D brukar vara på google osv)

5 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

hehe vem sa att det var svart att fa internet pa den. hehe jag skriver fran den nu bara att vissa bokstaver fattas. vet nagon hur man kan andra pa det?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in