💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Nån Som Håller På Med

16 svar · startad

Jag undrar om det är nån som håller på med Monsterkort,

skulle va kul om nån gjorde det!! :cool:

Vad är monsterkort för något?

6 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

antar typ Pokemon, Digimon , Yugi-Oh osv

Nivå 3 · Lärling

Nej, det gör jag inte.

Nivå 4 · Lärling

Jag gör!!! XD

:cool:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag gör!!! XD

Vad betyder "XD" ?

Nivå 4 · Lärling

Vett ej vad det är + XD är en smilies

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag gör!!! XD

xD är typ en gapskrattande min? :P

och nej, håller inte på med det.

7 Oct 2006

Jag undrar fortfarande, trådskapare, var är du? :P

Om det nu är som kycklingen där uppe sa, så har man ju lite magic-kort... och pokemonkort. xD

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nja, jag har inte monsterkort, men faktum är att min lillebror har. Jag hade iaf Pokemon-kort för 3 månader sedan, men min lillebror fick allt....:)

Nivå 6 · Fuskare

Kanske Umbreon_Moon skulle försöka förklara sig bättre vad han /hon menar för monster kort, antingen:

Pokemon/Yu-gi-oh/Magic, m.m

eller

Monsterkort: en kubb där man kan vara med och sammla på fakta kort om allt från T-rex till hundar som tar up historiska händelser, vad de äter, hur de ser ut och så vidare och så förvrängs allt så att alla rovdjur ses som hemska monster. (sån reklam för monsterklubben brukar kunna dyka upp så länge det finns ett barn i familjen"

Nivå 3 · Lärling

Vad gör man med monsterkort?

8 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

splintercell987: Vad jag fattar så sammlar man bara på monsterkorten

Allihopa:

Följande meddelande från Umbreon_Moon:

"Jag e avstängd, ock kan inte svara förrän nästa torsdag, och att det var monsterkorten som du menade(med fakta och sånt)"

Okej då var det besvarat.

Just det jag komemr ihåg, jag tror jag fick nån sån där reklam för länge sen faktiskt :P

Inget jag nappade på tydligen.

Fast jag tror en av mina kompisar hade såna där kort.

11 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag har aldrig samlat på monsterkort och kommer aldrig att börja samla på monsterkort någon gång heller. Jag tycker bara att det är slöseri med pengar.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kanske Umbreon_Moon skulle försöka förklara sig bättre vad han /hon menar för monster kort, antingen:

Pokemon/Yu-gi-oh/Magic, m.m

eller

Monsterkort: en kubb där man kan vara med och sammla på fakta kort om allt från T-rex till hundar som tar up historiska händelser, vad de äter, hur de ser ut och så vidare och så förvrängs allt så att alla rovdjur ses som hemska monster. (sån reklam för monsterklubben brukar kunna dyka upp så länge det finns ett barn i familjen"

Men herregud ämnet var om man samlar inte är inne på nån klubb och det står att UM är P13
Nivå 6 · Fuskare
Mini_Sweety: För att kunna sammla på monsterkorten så måste man vara med i deras klubb som man blir när man beställer korten de går inte att köpa i vanliga affärer så jag förstår inte riktigt vad du menar med ditt inlägg.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in