Selene Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 splintercell987: Vad jag fattar så sammlar man bara på monsterkorten Allihopa: Följande meddelande från Umbreon_Moon: "Jag e avstängd, ock kan inte svara förrän nästa torsdag, och att det var monsterkorten som du menade(med fakta och sånt)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Okej då var det besvarat. Just det jag komemr ihåg, jag tror jag fick nån sån där reklam för länge sen faktiskt :P Inget jag nappade på tydligen. Fast jag tror en av mina kompisar hade såna där kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag har aldrig samlat på monsterkort och kommer aldrig att börja samla på monsterkort någon gång heller. Jag tycker bara att det är slöseri med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Kanske Umbreon_Moon skulle försöka förklara sig bättre vad han /hon menar för monster kort, antingen: Pokemon/Yu-gi-oh/Magic, m.m eller Monsterkort: en kubb där man kan vara med och sammla på fakta kort om allt från T-rex till hundar som tar up historiska händelser, vad de äter, hur de ser ut och så vidare och så förvrängs allt så att alla rovdjur ses som hemska monster. (sån reklam för monsterklubben brukar kunna dyka upp så länge det finns ett barn i familjen" Men herregud ämnet var om man samlar inte är inne på nån klubb och det står att UM är P13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Mini_Sweety: För att kunna sammla på monsterkorten så måste man vara med i deras klubb som man blir när man beställer korten de går inte att köpa i vanliga affärer så jag förstår inte riktigt vad du menar med ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.