WASD Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 http://img220.imageshack.us/img220/6967/ingenwebrv8.jpg Som ni ser så blir det bara en svart liten bild & det står att jag har web kamera med det har jag inte! Hur säger jag till msn att jag inte har det? Det är väldigt jobbigt när alla vill att jag sätter på den men jag inte har någon & måste förklara det! Citera
Gäst Grenade Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Det bara är så :( , det visas att du har en webkamera fast du inte har någon. Du får fortsätta att säga till andra att du inte har någon. Citera
WASD Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Det bara är så :( , det visas att du har en webkamera fast du inte har någon. Du får fortsätta att säga till andra att du inte har någon. men det måste finnas någåt sätt att ta bort det Citera
Simpsons Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 På Alternativ kan man välja om andra ska kunna se om du har webkamera, bara att välja att du inte vill visa det. Citera
WASD Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 På Alternativ kan man välja om andra ska kunna se om du har webkamera, bara att välja att du inte vill visa det. tack Simpsons, det funkade :D men jag kan fortfarande sätta på den själv men det händer ju inget då :P Citera
Gäst bilking Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 jag har också en sån fasst att jag inte har webb men det är ju bara att ändra ;) Citera
123spill Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Har du en bärbar dator? För vissa bärbara datorer kan väll ha inbyggd webbkamera.... eller? Citera
Simpsons Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Skrivet 5 Oktober 2006 Ja, vissa har det, men skulle han haft det så skulle det inte varit svart, uten då skulle det ju synts. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.