💬
Logga in
Fuska.se

Andra Mount?

16 svar · startad

Trådstartare #1

hej jag har en liten fråga här..:

jag såg nyligen en video när man ser en gnome rida på ett stort småkryp eller någonting (det blir storkryp antar jag) och jag har även sett ett troll rida på en Tiger (inte en saber TIGER!) och även en night elf på en grön raptor... jag har sett tigern och raptormountet i gadgetzan men vet ej hur jag kan skaffa det... vill så gärna rida på en raptor

MVH: Hunted

Det där storkrypet (:D) droppas i AQ (en instance) och kan bara användas inom instancen.

Raptorn tror jag e ett random world drop, men e inte säker.

Vet inget om tigern.

Raptorn och tigern dropppas inne i ZG (Zul Gurub) av bossarna Broodlord Mandokir (raptorn) och High Priest Thekal (tigern).

↗ till inlägget

Det där storkrypet (:D) droppas i AQ (en instance) och kan bara användas inom instancen.

Raptorn tror jag e ett random world drop, men e inte säker.

Vet inget om tigern.

nepp AQ mount kan användas utanför AQ se "Draxonix" på worldofwarcraftmovies.com om ni inte tror mig :P

Man kan använda spindeln som jag kallar den utanför, såg en använda den i EPL.. O.o också hadde han en kompis brevid sig med raptorn! hehe dem var svin coola!

↗ till inlägget

hej jag har en liten fråga här..:

jag såg nyligen en video när man ser en gnome rida på ett stort småkryp eller någonting (det blir storkryp antar jag) och jag har även sett ett troll rida på en Tiger (inte en saber TIGER!) och även en night elf på en grön raptor... jag har sett tigern och raptormountet i gadgetzan men vet ej hur jag kan skaffa det... vill så gärna rida på en raptor

MVH: Hunted

Raptorn droppas i ZG samt tigern och vargen.

Från High Priestess Thekel droppas Swift Zulian Tiger.

Från Bloodlord Mandokir droppas Swift Razzhi Raptor

Krypet går bara använda utanför instancet om du är en av de två på servern som öppnar AQ

Trådstartare #9

ok 1 mer fråga till bara... hur hög DP är det på raptorn och hur snabb är den (60% va?)

OBS: ni behöver inte säga exact DP bara sag på ett ca typ 1-15% dp

↗ till inlägget

Man kan använda spindeln som jag kallar den utanför, såg en använda den i EPL.. O.o också hadde han en kompis brevid sig med raptorn! hehe dem var svin coola!

Finns 2 av såna kryp. En droppas som bara används i AQ. Men det finns en legendarisk som droppas så att man kan använda den utanför.

Raptorn och Tigern är epic mounts, alltså 100% snabbare.

Och förresten, hur kommer det sig att alla svarar på frågan fastän han redan har fått svar på den?

6 Oct 2006

vad heter videon du såg raptorn i??

Trådstartare #14

ingen video! såg en NighElf i SW som red omkrinbg på en grön aktig raptor och har även sett i STV för någon månad sedan en lv 53 troll rogue tror jag det va som red på en tiger mot BB

↗ till inlägget

Och förresten, hur kommer det sig att alla svarar på frågan fastän han redan har fått svar på den?

Dom vill väl ha högre fuska rank :P

↗ till inlägget

Ska du säga <_<? Jag pallade inte läsa alla andras svar så jag svarade snabbt!

Men läs för fasen! Det är det man har forum till.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in