💬
Logga in
Fuska.se

Adventure Quest Och Dragon Fable Hack!

29 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Fusion said it. Det spelar ingen roll, det är ändå olagligt om det är ett singleplayer spel. Om spelskaparna ser er göra detta, då vill dom förstås att ni ska sluta på en gång.

Nivå 4 · Lärling

Det är tydligen trögt... Den som använder det utsätter sej för risken att bli bannad/anmäld whatever dom andra som inte ens spelar det spelat håller käften... Är så less på sånna som inte kan göra nått annat än klaga!

Om jag hade ett spel så skulle jag inte se nått problem i cheats så länge det inte gör din gubbe oövervinnerlig. Om det vore ett stort multiplayer spel skulle det kanske vara problem med cheats men så vitt jag vet kan man inte ens slåss mot varandra i det här spelet...

Nivå 6 · Fuskare

Det var om DU hade ett spel Sharzor, men vi bryr oss inte om vad du skulle tycka om du hade ett spel.

Det är som fildelning. Man utsätter sig för risken att bli anmäld, samma här. Varför får man då inte ens prata fildelning här, när man får posta guider om hur du hackar sönder ett webbspel? Det är felet med fuska.se just nu.

21 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

De ett spel jag hatar de e dragonfable och habbo

24 Mar 2007

HP-hacket funkar ju inte :(

Först tar jag på first scan med mitt HP som value. Sen går jag in i en strid och får ett slag. Då skriver jag in min ändrade HP som value och tar på next scan. Men då kommer det inte upp några resultat :(

Nivå 2 · Novis

LOL de e ju clientside så det funkar ju inte (det ser ut som du har pengar/liv men du kan inte andvända dom)

27 Mar 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #27

cyber-fox håll käften , jag hatar lögnare...

19 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Samma sak gäller mig Darzak. Jag ändrar value till exact scan och skriver in mitt original HP. Jag får fram ett dussin adresser av det. Sedan går jag in i strid och blir träffad lite. Jag skriver in min nya HP och trycker next scan. Det funkar inte.

Vad gör jag för fel?

Nivå 6 · Fuskare

orka spela det skitspelet! men grymma hacks ändå! :cool:

24 May 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Onödigt och tråkigt med hacks.

Behöver man hacka så kan man f*n inte

vara bra på spelet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in