💬
Logga in
Fuska.se

10 Dagars Trial

24 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Nu e det så att jag aldrig spelat WoW tidigare, bara kollat på, så jag undrar om bästa proffesion, alliance eller horde, vilken ras, vilken server med mera. Skulle bli väldigt glad om jag fick hjälp med det.

(WoW guiderna här är väldigt bra, dem tackar jag för, men behöver veta lite mer rakt på sak :P)

Nivå 12 · Mästerfuskare

tja... folk säger att hunter är bra nybörjarklasser. Undvik dock druid och warlock. Vilken fraktion du skall spela är bara en smaksak igentligen.

Jag tycker du ska vara Horde. När Crossrealmen kom så började horde vinna nästan alltid på Battleground. Jag tycker du ska ha Warrior som klass. Tuffast, starkast, kraftigast och även roligt. Vem hinner springa ifrån en charging alltså :P?

Ifall du väljer Hunter ska du ha Skinning & Leatherworking som proffesions. :P

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Okej, men vilken server är bra, med tanke på att jag bara kommer lira i 10 dagar..

Och om jag e tex: Alliance, ska jag vara gnom, human eller dwarf? Vilket passar bäst ihop?

I början får du välja en server, och då ska du ta en "recommended" server.

Själv har jag en Dwarf Hunter, och jag ångrar ingenting. :P

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Okej, jag funderar lite på en Orc, har alltid gillat dem :P Men sen kom jag på att jag inte va säker på att dem fanns o.O

Jadå, Orc Hunter är ett bra val. :P

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

Då blir det väll kanske det då :D

bara så du vet man måste ange creditkortsnummer om man har trialen

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

även om man får den av en polare?

ja du måste ju göra account och så

Rekomenderar att du börjar på en ny server som Jaedenar och Vek Nillash. Börja inte på andra server. Dem börjar ruttna sönder med lagg och kö hela tiden.

9 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

Gör en alliance på Haomarush :)

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #15

Angående credit kort, kan man inte skriva ett falskt nummer?

nej.

kortnumret verifieras, om nåt är fel, funkar inte registrationen.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #17

Oh f*n.. Då kanske jag inte kan göra det :(

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

nej.

kortnumret verifieras, om nåt är fel, funkar inte registrationen.

Vad jag har hört så kan man visst det, det verifieras inte förrens det är dags att dra pengar (vilket inte kommer inträffa, eftersom det är en 10-dagars trial.)

Du har inget eget kontokort du kan använda ?

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #19

Har gjort accountet nu, men när jag ska starta kommer det upp "Download complete" (eftersom det e klart) "press here to start the game "restart" så gör jag det, sen kommer det upp en upgraderings ruta som det står "Tracker not ressponding" HJÄLP!

Nivå 3 · Lärling

Låt det stå på ett tag, brukar funkar efter 30min-1h.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in