Hoppa till innehåll

Hur Oftade Blir Ni Healade I Bg


knölföda

Rekommendera inlägg

tja... om det finns någon healer alls i BG (som det faktist inte ofta finns) så försöker dom ofta heala hela tiden en warrior som ger sig på någon twink eller 2... speciellt druid som gör 3 olika healing spells hela tiden dom är total pwnage

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska göra en warrior nu och vet inte om jag ska vara hord eller alliance men iaf bg är nåt som jag ser i fram mot och det är ju meningen att healen ska heala tanken men inligt många så healar hord mera en alliance är det så hur ofta blir ni healade i BG

 

Alltså brukar man organisera en raid så blir man healad oftast tror jag. Men är det bara så att folk kommer in utan och känna igen varandra så blir man inte så ofta. Oftast blir jag healad när jag tar flaggan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska göra en warrior nu och vet inte om jag ska vara hord eller alliance men iaf bg är nåt som jag ser i fram mot och det är ju meningen att healen ska heala tanken men inligt många så healar hord mera en alliance är det så hur ofta blir ni healade i BG

 

jag säger bara så här... gör en priest på puplic test så får ni se hur OTROLIGT roligt det är att heala i BG (total ironi)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...