💬
Logga in
Fuska.se

Doom 3

26 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag tycker det bara är fränt. Jag tycker inte att det är så "läskigt" som alla säger.

Köpte det förra veckan har bara spelat det 5 gr. är på sektor 4.

Men kommer det att bli mycket "läskigare"? hehe. :huh:

:rolleyes:

ummm enj det blir inte läskigt och det har aldrig vart läskigt, finito.

Nivå 0 · Nykomling

asleskit :unsure:

Nivå 0 · Nykomling

Det är inte läskigt, men man sitter på helspänn för man vet inte när något ska komma. Mostren är ju inte läskiga. Dom är bara bra gjorda. Det är alldrig läskigt med monster det är bara det att man vill ju inte dö och man lever sig in så bra i spelen ibland :cool:

12 Oct 2006

Om man spelar det klockan 00.00 och har släkt alla ljusen och man är ensam hemma och har på svåraste svårighetsgraden så får man en hjärtattack för varje monster man möter. :cry:

det är inte läskigt...

det är ju bara ett action spel..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Hehe, jasså. Jag bajsar ner mig bara det kommer en zombie. hehe ^^)

Nivå 0 · Nykomling

Jag blev piss rädd när ja körde för första gången i början så på basen kan man gå in på en toalett, går man nära toaletterna så hör man konstiga ljud. typ som om nån pratar hesigt. :P

13 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

buhuu grinar :) *skämt

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Hehe, det ljudet hörde aldrig jag :P

ett tips för lättskrämda på första banan när h*lvetet har brakat löst eller vilken bana det är när du kan komma till toan igen kolla dig i spegeln.

Nivå 0 · Nykomling

Justja, de glömde ja bort. blev skitskraj.

Nivå 0 · Nykomling

Vilken spegel då, eller är det alla speglar?

Nivå 0 · Nykomling

Det är en spegel i ett badrum precis i början när du landat på mars och går runt lite. Då kan du gå in i ett badrum med en enda stor spegel. När du kollar på dig själv i spegeln så händer typ något. kom inte riktigt ihåg, var ett tag sen jag spelade. Men iaf, sen om du går nära toaletterna, så hör du viskande ljud som låter skitäckligt.

14 Oct 2006

precis men monstren måste ha kommit ifall det ska funka.

15 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Haha, tur att inte jag hörde det. då hade jag krossat data-skärmen eller något. haha :P :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

En annan rolig sak är att i början så kan du gå in till ett cafe rum där marinerna sitter och fikar. Sen finns det en arkad maskin bredvid som du kan spela på, där du slår ner en kyckling. (:

16 Oct 2006

jupp fast det finns ju ingen utmaning i det men att döda kycklingar med händerna blir aldrig tråkigt ;)

Nivå 0 · Nykomling

Exakt. (:

Jag fann mig i att spela det arkadspelet om och om igen. Så många gånger så att jag glömde bort att Doom 3 fanns :D

Nivå 0 · Nykomling

Arkad spelet är gjort från Doom1 eller 2.

Det var lite synd att jag fick veta det där om spegeln. För jag blev inte rädd, jag såg knappt vad som hände. Han blev väl lite fulare bara?

Har Doom gått och blivit ett dagis nu? Jg hörde en röst i går som sa:

-Over here.

-They took my baby.

Nu ska man leta bebisar också :P

SKÄMT ÅSIDO

Undrar vad det är för röst man hör och som alla andra har hört som jobbar där...

jag ska klara ut spelet, installera Expansionen och sedan modda spelet så att man kan köra COOP. WEEEEEEEE

Det här har jag längtat efter. Jag har väntat på ett sånt här spel som är lite läskigt. Man blir skrämd någon gång ibland när man inte är berädd men måste ändå fortsätta för man vil veta vad som händer och det är så PIIIP skoj...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in