Sidney Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) jag har laddat ner Star Wars Galaxies 14-dagars trialen, men när jag ska göra en gubbe och ska välja vilken galax den ska spela i så finns det ingen galax att välja. Vad ska jag göra för att jag ska kunna välja en galax? vill gärna ha svar fort :) P.S. Bifogade hur det ser ut när man ska välja galax: Redigerat 12 Oktober 2006 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 är ganska säker att programmet inte har uppkoppling till internet, för det står ju server & där finns det ingen att välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 du hörde nog inte han sa LADDADE ner, tror det är så att du inte är uppkopplad däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 jo men då är det ju te.x firefox som har uppkoppling till internet men SW:G har inte det, förmodligen p.g.a. en brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) Om man inte tillåter att spelet ska få uppkopling via internet kan man inte ens starat spelet. Har det här nåt med problemet att göra?(se bifogad bild-den gula texten) (klicka på bilden, sen klickardu i det nedre högra hörnet så den blir större). Redigerat 12 Oktober 2006 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Dom håller på att uppdatera alla servrana, därför är det bara tomt där man ska välja server. Det är klart inmon 1-2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.