Jag skulle testa burning crusade men så när man skulle fixa en account måste man ha en kreditkort kod trots att jag bara ville testar och eftersom jag inte ha kan jag inte köra <_<
Nån som vet hur man ska göra? :blink:
Jag skulle testa burning crusade men så när man skulle fixa en account måste man ha en kreditkort kod trots att jag bara ville testar och eftersom jag inte ha kan jag inte köra <_<
ehmmmm.....jaha hur ska du kunna TESTA det egentligen?
(har du en beta på det eller?)
fråga dinna föräldrar om du får låna deras det gjorde ja :P
om du inte visste det kan man köra demo på burning crusade! kan nån fixa en gubbe till mig då?
Man kan ju köpa gamecard :P
Hur? hur provar man!?
Du måste ha en Closed Beta key för att kunna delta i Blizzards beta test för Burning Crusade.
Det var nyligen en tävling som gick ut på att ta ett guild-screenshot, och de 40 vinnarna fick 25 keys att dela ut till valfria guildies (vi deltog men vann inte :-( ).
Eller så är du en av de lyckliga som Blizzard slumpar fram. ;)
↗ till inläggetJag skulle testa burning crusade men så när man skulle fixa en account måste man ha en kreditkort kod trots att jag bara ville testar och eftersom jag inte ha kan jag inte köra <_<
Ha ha, man måste vara 18 år och uppot, eller köpa ett game-card..
Lol nej? du har hellt fel >_>
Noname har fått en betanyckel och han sa att dem är slut.
va :o?
Har jag aldrig sagt :bah:
ok men hur får man tag på såna där nyklar??
Kolla din email varje dag bara, Inte mer man kan göra nu. ;)
okej :D
↗ till inläggetok men hur får man tag på såna där nyklar??
Som sagt kolla emailen varje dag :P
Min kompis guild har fått en och jag skulle få prova men kan ej göra en gubbe bara för äger ej en kreditskort! :evil: (I AM SO PISS OFF)
omfg... du fick en beta nyckel men kan inte använda den!? ge den till mig istället! :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in