Ett par frågor:
1.Vilken är den nyaste GTA?
2.När kommer (den nyaste GTA) ut att köpa till PS2?
3.Vet du någon internet-site man kan läsa om den (nyaste GTA) på svenska?
:mellow:
Ett par frågor:
1.Vilken är den nyaste GTA?
2.När kommer (den nyaste GTA) ut att köpa till PS2?
3.Vet du någon internet-site man kan läsa om den (nyaste GTA) på svenska?
:mellow:
Man kan läsa på gtasajten.com
och det nyaste gta som ska komma ut heter GTA:San Andreas
GTA portal är bättre. Där fins det kartor till hidden pakage, Insane jumps och helikoptrar och m.m :ph34r:
GTA: San Andreas kommer i höst, och Rockstar säger att dom alltid varit intresserade i att göra ett GTA mmporg
Jaså vad är Sand Andreas?
finns det nån sajt som är bättre än gtaportal.com ???? :D
i GTA 1 fanns ju tre städer: Liberty city (gta 3), Vice City (Gta vice city) och San Andreas. och sanandreas.com är redan registrerat av en på rockstarJaså vad är Sand Andreas?
okej...(Darth Ratchet @ 14/02-2004 17:38:31)Jaså vad är Sand Andreas?
i GTA 1 fanns ju tre städer: Liberty city (gta 3), Vice City (Gta vice city) och San Andreas. och sanandreas.com är redan registrerat av en på rockstar
Vilken tycker ni jag ska köpa Till PS2??? :mellow:
Vänta tills San Andreas kommer då!
Jag är fortfarande skeptisk till att det kommer heta SanANdreas, även om trolighetsfaktorn är väldigt hög. Nyaste är Gta Vice city.
OK...jag har bästemt mig att jag ska köpa GTA:San Andreas B) ..Men när kommer den ut? :huh:
den kommer i hösten september 3 september
den kommer till ps2 o pc o xbox man kommer kunna spela online om man har internet till xbox asså xbox live ps2 internet o pc jag köper det till pc orka köpa internet till ps2
Vad kostar internet till PS2?? :huh:
hoppas det blur bra! Internet till Ps2 (nätvärksadapter) kostar typ 350-400 kr på Game..
nej det gör det väl inte. det är bara xbox live som kostarVad kostar internet till PS2?? :huh:
GTA:San Andreas kommer att komma ut till PS2 det 4:e kvartalet 2004 (i USA) och det kommer lag om till julen i Sverige
gta:San Andreas kommer ut i december
och på www.gtaportalen.com kan man se bilder av san andreas! :rolleyes:
gta san andreas B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in