Gäst DonKeN Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Hej. Vad behövs det för format för att lägga in en videoklipp från datorn till en K800i? Och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Du måste konvertera filmen till .3gp format. Sök på download.com finns enkla program som du kan konvertera med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Alltså dem pratar typ 3sekunder efter karaktären mummlar. Hur fixar man windows media player till mobilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 de går att lägga in vanliga filmer på min iaf, men de tar ganska stor plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Vad har du för mobil då vizzkazz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 de går att lägga in vanliga filmer på min iaf, men de tar ganska stor plats. menar du mpeg, avi och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Den klarar två format för Film . 3gp och Mpeg4 Imtoo 3GP Video Converter 3 är ett bra exempel på ett konterverings program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Finns det inte script ellet program som kan spela in typ avi, wmv!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Plato Video to PSP Converter Sök på det. Jag använder det till min W900 och det fungerar utmärkt. Jag vet att det heter PSP, men programmet konverterar till mobiler också. Btw, det där med att rösterna är 3 sekunder efter, det blir så på min mobil med. Asså, om jag pausar mitt i filmen så blir ljudet knas. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Hej. Vad behövs det för format för att lägga in en videoklipp från datorn till en K800i? Och hur gör man? Du måste ha tillräckligt med minne och en sladd som du får med när du köper mobilen och då bara kopplar du bara in sladden i datorn och tanka in Filmer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 mobiler kan väl också ha .m4a filer? men dom tar mer platts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.