💬
Logga in
Fuska.se

Jag Vill Vet Bra Bus!

17 svar · startad

Hej jag vill veta några bus som är bra om man sover hos några tjejer svara snabbt snälla............................ :bah: :cry: :( B)

Nivå 0 · Nykomling

tjejer ska man inte busa med.. dom ska man sätta på..

Nivå 0 · Nykomling

De flesta tjejer är väl rädda för mörker. Gör något i mörkret så går det säkert bra.

Nivå 0 · Nykomling

lol, de räcker vell med en plast orm eller ngt xD, om dem är rädda för spindlar o sånt ;D

Nivå 0 · Nykomling

lägg dearas hand i ett glas med ljummet vatten och sen så efter en stund så pissar dom på sig ^_^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

lägg dearas hand i ett glas med ljummet vatten och sen så efter en stund så pissar dom på sig ^_^

Bara om dom sover.

Tror du verkligen de skulle göra det frivilligt om de vore vakna? <_<

Nivå 0 · Nykomling

Låtsasspindlar skrämmer vettet ur dom.....! :D

15 Oct 2006

bus som tillexempel blanda soja med vatten då ser det ut som coca cola :o :medieval: :meddum:

16 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

woow, sen spottar de ut de på din madrass, så måste du sova i deras säng sen eller ? yea right. :blink:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

bus som tillexempel blanda soja med vatten då ser det ut som coca cola :o  :medieval:  :meddum:

Hmm... det har jag inte tänkt på.

Ska prova det.

På syrran först. :)

17 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Kryp upp i sängen hos dom när dom har somnat. Oj vad förvånade dom kommer att bli när dom vaknar....

Nivå 0 · Nykomling

Dra dom i stringtrosorna tills dom skriker.

Kanske använd deras sovplats som en soptunna för hemkolapapper.

Hueahi.

19 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Kolla HomeWreckers på MTV på söndagar kl. 20.30 ;)

kanske så visas något användbart bus.

20 Oct 2006

VAD SMART SVAR: NEJ

JAG HAR ALLDRIG SETT DOM FÖRUT

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

sant... ^_^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej jag vill veta några bus som är bra om man sover hos några tjejer svara snabbt snälla............................ :bah:  :cry:  :(  B)

Tja, gills taffsa som ett bus? Om du har tur slutar kvällen bättre än du trodde då. Eller inte. :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

Hehe det är oxå sant.. :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in