Hej jag vill veta några bus som är bra om man sover hos några tjejer svara snabbt snälla............................ :bah: :cry: :( B)
Jag Vill Vet Bra Bus!
tjejer ska man inte busa med.. dom ska man sätta på..
De flesta tjejer är väl rädda för mörker. Gör något i mörkret så går det säkert bra.
lol, de räcker vell med en plast orm eller ngt xD, om dem är rädda för spindlar o sånt ;D
lägg dearas hand i ett glas med ljummet vatten och sen så efter en stund så pissar dom på sig ^_^
↗ till inläggetlägg dearas hand i ett glas med ljummet vatten och sen så efter en stund så pissar dom på sig ^_^
Bara om dom sover.
Tror du verkligen de skulle göra det frivilligt om de vore vakna? <_<
Låtsasspindlar skrämmer vettet ur dom.....! :D
bus som tillexempel blanda soja med vatten då ser det ut som coca cola :o :medieval: :meddum:
woow, sen spottar de ut de på din madrass, så måste du sova i deras säng sen eller ? yea right. :blink:
↗ till inläggetbus som tillexempel blanda soja med vatten då ser det ut som coca cola :o :medieval: :meddum:
Hmm... det har jag inte tänkt på.
Ska prova det.
På syrran först. :)
Kryp upp i sängen hos dom när dom har somnat. Oj vad förvånade dom kommer att bli när dom vaknar....
Dra dom i stringtrosorna tills dom skriker.
Kanske använd deras sovplats som en soptunna för hemkolapapper.
Hueahi.
Kolla HomeWreckers på MTV på söndagar kl. 20.30 ;)
kanske så visas något användbart bus.
VAD SMART SVAR: NEJ
JAG HAR ALLDRIG SETT DOM FÖRUT
↗ till inläggetlägg dearas hand i ett glas med ljummet vatten och sen så efter en stund så pissar dom på sig ^_^
sant... ^_^
↗ till inläggetHej jag vill veta några bus som är bra om man sover hos några tjejer svara snabbt snälla............................ :bah: :cry: :( B)
Tja, gills taffsa som ett bus? Om du har tur slutar kvällen bättre än du trodde då. Eller inte. :rolleyes:
Hehe det är oxå sant.. :D