Som rubriken lyder, tänkte att den ska bli en Special Sweeper..
Vilka Attacker Ska Jag Lära Min....
Sunny Day
Flamethrower
SolarBeam
Crunch
Men den movseten passar inte så bra som Sweeper.
Fösrta runda: Sunny Day
Andra Runda: Solarbeam/Flamethrower (solarbeam kräver ingen laddning och flamethrowers kraft ökar).
Möter du Psychic/Ghost, använd då Crunch.
Edit: Gramatiskt fel.
VA? passar den inte som Sweeper, vafö inte?
↗ till inläggetDet tar två rundor att få fram de starka sidorna, Sweeper brukar mer ha snabba/starka attacker.VA? passar den inte som Sweeper, vafö inte?
Vad sägs om:
Crunch
Flamethrower
Reversal(breeed me Vigoroth)
Will-o-wisp(breed me Vulpix)
Item: Leftovers/Charcole
Det var oxå bra.. :D
↗ till inläggetVad sägs om:
Crunch
Flamethrower
Item: Leftovers
Charcole är inte så bra,använd Leftovrest.
↗ till inläggetVad sägs om:
Crunch
Flamethrower
Item: Leftovers
Som sagt det var ett förslag. Houndoom e svår för den kan lära sig så få attacker.
Tjaa, dit Lag Girafariglove tycker jag var riktigt bra!! :cool:
Ska ungefär ha en sån!
Girafariglove´s ärnog bättre för att använda som Sweeper problemet är att den inte kan breeda med både Vigoroth och vulpix samtidigt (?).
Mmmmmmmmmm
Men om den först breedar med vulpix så får barnet will o wisp.Sedan den som har will o wisp med vigoroth,då kanske den får båda.
↗ till inläggetMen den får bara attacker av fadern (i G/S/C iallafall) om du först får den att lära sig Will Or Wisp så händer alternativ 1 eller 2:Men om den först breedar med vulpix så får barnet will o wisp.Sedan den som har will o wisp med vigoroth,då kanske den får båda.
1. Barnet blir flicka och kan Will Or Wisp. Men oturligt nog kan inte flickan föra vidare Will Or Wisp.
2. Barnet blir pojke och kan Will Or Wisp, BINGO den kan föra vidare Will Or Wisp, men vänta lite... hur ska den få Reversal, eftersom den bara kan breeda med kvinnor (man kan inte vara homosexuell) och kvinnor inte kan föra vidare sina attacker så tar det stopp.
Men om jag inte misstar mig så kan man hitta Reversal som TM, man KANSKE kan ge den TM:en då.
Nej,men tänk.Den kan föra effter will o wisp till vigoroth(tror jag).Då går det.
Men ha kanske inte kan!!
↗ till inläggetHan kan inte, kollade det.Nej,men tänk.Den kan föra effter will o wisp till vigoroth(tror jag).Då går det.
Men ha kanske inte kan!!
Som sagt det var ett förslag. Jag vet inte om det går eller ej.
Aja, ska ha Solarbeam,Flametrohwer,Sunny day,
Crunch ?
Inte om houndom ska vara fysisk sweeper.
Annars kan det vara bra.
Dessutom är alla atacker till houndom spcl.attacker.
Jag ska ha en SPECIAL sweeper...
Då SKA du ha det movesetet!