💬
Logga in
Fuska.se

Wow Bc Standard Eller Collector

16 svar · startad

Tjena, betan av wow har redan släppts som ni kanske vet... Och jag har aningar om att Blizzard släpper den som världspremiär över hela världen innan Julafton. Och så kanske det blir åretsjulklapp! Men vilket paket tänker ni köpa? Jag har redan förhandsbokat BC CE och jag längtar redan.

När jag får spelet så tänker jag bara slita ut alla cdn och installera!

Nivå 0 · Nykomling

Har själv inte sett förhandsbokning av CE nånstans, vilken affär hittade du det i? :)

Bokat ett ex av den 'vanliga' men kommer deffo att avboka och köpa Collector's om jag hittar det nånstans! :o

Senast ändrad:

16 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Vad e collektor för nåt vad e de för skillnad?

Nivå 0 · Nykomling

Garanterat collectors edition!

btw, här är en länk med info om collectorc edition!

http://wow-europe.com/en/burningcrusade/to...collectors.html

Nivå 0 · Nykomling

collectors edition ^^

Nivå 0 · Nykomling

collectors edition kommer nog vara svin dyr, WoW vanliga spelet collectors edition kostade ca 3000kr!!

Nivå 0 · Nykomling

oh my god 3000 spänn! driver du med oss eller?

Nivå 0 · Nykomling

Det är sant, har själv sett BC collector's runt det priset på internetbutiker. :E

Tvivlar på att den kommer att gå att köpa i affärer som Game. :/

Det här är ett expansion och inte ett fullgame <_< Den kommer kosta ungefär 500kr!

Nivå 0 · Nykomling

ska köpa vanliga. Ser ingen anledning att betala lite extra för att få ett nether drake pet och en musmatta.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det här är ett expansion och inte ett fullgame <_< Den kommer kosta ungefär 500kr!

Jag tror att de flesta som postat i denna tråd vet att det är det, men Collector's Edition är dyr. ;)

På game.co.uk kan man dock förhandsboka för 44£, inte lika farligt...

Men antagligen så köper jag den vanliga, Nether Whelp är ju fin och så, men man undrar om den är värd pengarna? :s

Har inte tillgång till Modelviewer på denna datorn, men den ser ut som en grön/rosa, lysande dragon whelp. :]

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

f*n vad jag vill ha collectors eddition!!! fast det förstås sparar ju till WII oxå... får twinga föreldrarna låna mig några turen så jag har råd med båda till nyår när vi kommer till sverige igen

18 Oct 2006

Vet inte riktigt vad jag ska köpa, eftersom jag vet inte om jag ska börja med WoW igen. Men Collector's Edition ser riktigt grymt ut. Men annars blir det nog vanliga..

20 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

Standard Pack

16 Nov 2006

ska försöka att få tag i CE.

Nivå 0 · Nykomling

standard, bara onödigt med collectors, bara dyrare :S

17 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

lungt World Of Warcraft Burning Crusade Collector Edition xD ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in