💬
Logga in
Fuska.se

Saker Har Blivit Knäppa?

16 svar · startad

när jag installera Internet Explorer 7 trodde jag det skulle va bättre...

Men nu funkar typ inget av mina internetsaker(utom internet) typ winamp saker och steam(cs) hu fa,n fixar jag det...

DAMN U IE7 :angry:

och får ofta felmedellanden före jag startar vissa program

post-6856-1161432048_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

ehem virus?, som alla andra säger. Fast det kanske är nått fel i ie7 :P

pröva att använda Internet explorer 6 ? annars fixa mozzilla mkt snabbare ^^

IE behövs för att installera vissa grejer eller IE stödjer mer kodningar än Mozilla. Men jag laddade ner också IE 7 efter att jag formaterat datorn men jag fick också samma problem så jag formatera om datorn pga av att Microsoft inte har IE 6 kvar.

Om man avinstallerar IE 7 får man IE 6 kvar då(har läst det ) men är inte säker på om det är en säker källa...

PS.jag hatar opera firefox mozilla och sånna... dom är "obekväma att bläddra runt med"

Senast ändrad:

Vadå obekväma att bläddra runt med?

Hmm ja du, det är ju fortfarande beta, (eller?) så det kna ju vara så att det fortfarande saker som håller på att fixas, skicka in felet till Mircosoft så kanske de kan ordna det.

Nivå 3 · Lärling

instalera IE6 , hur svårt är det ?

↗ till inlägget

Vadå obekväma att bläddra runt med?

Hmm ja du, det är ju fortfarande beta, (eller?) så det kna ju vara så att det fortfarande saker som håller på att fixas, skicka in felet till Mircosoft så kanske de kan ordna det.

Det är inte beta, den släpptes nyligen. Men avinstallera inte IE 7 om du försöker skaffa IE6 från microsoft.com, det stog att jag behövde IE 5 eller nyare för att hämta.
22 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

Jag rensa allt i min dator nu laggar den inte ett dugg B)

Heheh... Undra på... Glömde starta om datorn... hehe... nu e de bra igen...

Lånar tråden lite... :rolleyes:

Brukar det hänga sig när ni byter mellan Flikarna* uppe under adressfältet?

*Det som gör att ni kan ha flera sidor uppe samtidigt i samma webbläsarfönster.

↗ till inlägget

Lånar tråden lite... :rolleyes:

Brukar det hänga sig när ni byter mellan Flikarna* uppe under adressfältet?

*Det som gör att ni kan ha flera sidor uppe samtidigt i samma webbläsarfönster.

Inte för mig iaf

Det jag stör mig på är att man inte kan skriva adresser i sökvägsrutan när man letar runt i vanliga mappar som det gick förut. Det kommer bara upp "programmet kan inte hittas". Är det så för alla?

Nivå 16 · Legendfuskare

jag har haft liknande problem med IE7

själv rekomenderar jag att du använder firefox, typ inga buggar vad jag vet, kan ha flikar, coola skin & stort stöd för add-ons

Jo det är just alla tillägg som gör att jag väljer Firefox just nu, gillar web developer tool osv.

IE 7 har jag itne använt så mcyket trots att jag haft det i en två veckor eller så. Jag hatar teckensnittet i IE7, vet inte om det går att få bort den där somoth-grejen, vad den nu kallas, på texten. Hur som helstså gillar jag verkligen IEs fliksystem. :D

Nivå 3 · Lärling

Vart hämtar man IE7

23 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

För mig går IE7 helt smärt fritt :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in