💬
Logga in
Fuska.se

Cs,wow,rs Osv..

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Varje gång jag spelar nåt spel T.ex WoW hinner jag spela i MAX 10 minuter innan datan startar om.

Det har varit så här för mig länge :( Tom när jag spelar runescape eller maplestory startar datan om. Snälla hjälp :(

↗ till inlägget

Varje gång jag spelar nåt spel T.ex WoW hinner jag spela i MAX 10 minuter innan datan startar om.

Det har varit så här för mig länge :( Tom när jag spelar runescape eller maplestory startar datan om. Snälla hjälp :(

För lite RAM?dålig processor? Virus?

Skriv hur bra dator du har?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Microsoft XP home edition version 2002 service pack 2. Fujitsu siemens computers AMD athlon XP 2600+ 2.08 GHz,512 mb RAM.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Hur stor är din skärm ?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Det har inget med DATAN att göra med .. LOL xD

Nivå 9 · Veteranfuskare

troligen är det att din dator blir överhettad.. Då startar datorn om.

1.din dator blir varm

2.du har virus

för att din dator inte ska bli varm ska du köpa fläkt och hålla den undan från solen

om du har virus i datorn ska du trycka här

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Köp en ny fläkt kanske. :o

Nivå 3 · Lärling

Så händer det på min dator där nere också ,

sortera alla filer .

det gjorde pappa ^_^ då funkade det i en månad typ sen blev det likadant :P

Alltså om du frågar en fråga så kan du inte bara säga att det inte är något fel med din dator! Jag tror det är något fel på den, inget virus. Men jag tror att datorn inte pallar mer. 512mbram är för lite för Wow! Pröva och sänk inställningarna.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Alltså om du frågar en fråga så kan du inte bara säga att det inte är något fel med din dator! Jag tror det är något fel på den, inget virus. Men jag tror att datorn inte pallar mer. 512mbram är för lite för Wow! Pröva och sänk inställningarna.

512mb ram är absolut inte för lite för runescape iaf o__O fast om du inte har nån riktigt bra fläkt så kan du ta en bords fläkt ( seriöst ) och öppna sidan på chassit och sätta på fläkten ^^ alltså om den nu blir överhettad.

Mm, men modekortet kan också vara skadat. Öppna ditt chassi hämta en hårtork. Sätt på kalltempratur och blås. Kanske mycket damm...

Nivå 5 · Fuskare

räcker med en helt vanlig bordsfläkt, som kostar typ 100:- plus att den inte blir överhettad, som en hårtork blir efter att man hafrt igång den några timmar xD

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

räcker med en helt vanlig bordsfläkt, som kostar typ 100:- plus att den inte blir överhettad, som en hårtork blir efter att man hafrt igång den några timmar xD

tack för att du inte skriver vad jag skrev :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag menar att han ska använda hårtorken för att ta bort damm <_<
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

haha det var ju nästan skoj juh,

tror att gaara rengör det med *Lövblåsare* nu ^^ eftersom han inte svarar. :P

23 Oct 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

Aew...Lövblåsaren funkade inte :*( Några mer förslag ? :(

W00t :D Jag är Medlem :D

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in