💬
Logga in
Fuska.se

Trjoansk Virus?

28 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Idag så var det 487 trojaner som skadade min kompis system och hårdvaran var lite cp.

hehe 487 trojaner :P låter nästan som en räkneuppgift typ-

*Pär hade 487 trojaner men hans antivirus program tog bort 134 trojaner hur många trojaner hade pär då?*

Alltså han scannade så var det bara Trojaner som kom på listan och så stog det Detected:487.

Sedan så hade den pajjat Windows Brandvägg verktygen.

Har upptäckt ett fel på Ad-Aware, ibland så hittar den filer från Windows som inte är virus och tar bort det. Så man kan säga att Ad-Aware gör mer skada än nytta.

Nivå 0 · Nykomling

Du menar väl Trojan ! Fyfaan Jag har trojan@Horse f*n ..... (Skit Dator) ett tips din dator kommr bli förfalskad senare Kör ett program som heter e-wga157080c Den tar bort förfalskningen Men det kommer fortfarande att poppa upp poss och annat skit :@ Då finns det själv klart program för det oxå men det finns risk inom dom att dom är förfalskade ! Och då blir din dator förfalskad IGEN! FÖR FAAN Detta har hänt mig 1000 gånger så jag börjar lära mig namn och sådant ...

Kör Ad-Aware det tar bort det mästa skitet föressten

Fråga om du undrar någåt till [email protected] ses

//Data Pro\\

29 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #24

alltså sluat snacka om trojaner OCH BERÄTTAR VAD DENNA PROGRAM GÖR!

Nivå 1 · Novis

Inom datorvärlden betecknar en trojansk häst ett datorprogram som utger sig för att vara till nytta, men som orsakar skada när det lurat en användare att installera det. Vanliga trojanska hästar installerar någon form av bakdörr eller spionprogram i datorn eller förstör och ändrar andra filer. Vissa av de virusattacker som spridits via epost de senaste åren betecknas som trojanska hästar, även om de flesta ingår i kategorin internetmaskar.

Användare kan skydda sig mot trojanska hästar om de är medvetna om risken. Genom att aldrig öppna okända epostbilagor och genom att alltid undersöka dem med ett antivirusprogram kan man i många fall undgå att få sin dator infekterad. Filer som hämtats med fildelningsprogram som Kazaa, μTorrent och Gnutella är också suspekta eftersom trojanska hästar vid tidigare tillfällen har spritts den vägen.

Det du behövde veta?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #26

nej om system reqruiment är ett torjanskvirus

Nivå 3 · Lärling

Jag tror att han har fått svar på sin fråga nu. :>

Nivå 3 · Lärling

Jag tror att han har fått svar på sin fråga nu. :>

30 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

GaahhH! Inte Norton! Har hemska minnen av det!

Varning! Norton har hittat X antal virus. Vill du att Norton ska ta bort dem?

*klickar på "ja"*

Gör det själv!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in