Hoppa till innehåll

Outlook Express - Flera Spambrev Om Dagen


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

Varje dag. flera ggr om dagen får jag spam/reklam-brev till min e-post i Outlook express.

 

Breven består av meningslöst dravvel, ett e.x;

 

Some of his more recent murals feature the front lawn of Old Main, the Pig Trail, and other marvelous senses. Arkansas welcomed Sacramento State, Stephen F.

Reynolds Razorback Stadium. Walker Hall, the college's new graduate education building. "Every day is something different and every day I have an opportunity to share what I know and to learn something new. The Checklist form control is the ideal solution to rescuing your screen real-estate from situations where an abundance of checkboxes are required. Holiday Hoops and the Lights of the Ozarks lighting parade this year will carry the marks of the recreation service promotions class taught by UA Professor Merry Moiseichik. Brian Rosenthal, president of the Alumni Association's board of directors, made the announcement.

This control validates and confirms email addresses dynamically while the user inputs an email address. The Colour Picker form control is the ideal colour selection form control for any situation: All your users will be familiar with the interface and they will be able to use it with ease. News and World Report. They are National Merit finalists, valedictorians, extraordinary volunteers in their communities and exemplary students.

 

Kommer ca 4-5 st om dagen och AntiSpam rensar ej bort det.

Alla har olika ip-adresser så det går inte att blocka och avsändarens e-post heter alltid:

[email protected]

[email protected]

[email protected]

 

eller dylika oseriösa adresser.

 

Hur gör jag för att stoppa detta, kan jag stoppa de?

Enda lösningen jag har kommit fram till är att radera hela min e-post.

 

Säg nått//Putside

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:( hmm.... du har väll inte svarat på nått av mejlen?? för har det så vet dom at någon har den adressen och skickar fler mejl, prova någon mer såndär spam-blockare. har du samma otur som jag så är det ett reklam virus! jag hade 7 st och varannan sekund så ploppade det upp en ruta med typ att man hade vunnit 10000000 kr eller en pokergrejj! då formaterade jag om hårdisken så alting fungerade sedan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns tyvärr inget bra sätt om du redan har hamnat i en lista. Du kan ju lägga till fler regler i antispam om det finns någon sådan funktion. Eller hoppas på att någon spammare ska åka fast eller bli hederlig. Vill man kan man ju anmäla spam till internetleverantören till det ip som spammet skickades ifrån, rätt meningslöst oftast då det sällan leder till så mycket tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...