💬
Logga in
Fuska.se

Fråga Angående Laptop

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag planerar att köpa en Laptop - bärbar dator då jag är redo att betala ca 8 tusen, så jag undrar vilken ni tycker är bäst av dom på Komplett eller påElgiganten

jag kommer använda datorn till att surfa,spela warcraft III och andra lite mindre krävande spel.

Senast ändrad:

Du får inte en spelande bärbardator för 8tusen, särskillt inte World Of Warcraft om du menar det. Du får betala ungefär 11 000 minst.

Nivå 0 · Nykomling

mm precis, menar du World of Warcraft eller bara Warcraft? men när du ska köpa en bärbar dator så ska datorn ha ett känt grafikkort! ska du spela spel så är det de viktigaste du ska kolla efter! det finns Gforce och endel andra kända som jag inte kommer på. <_<

och en annan viktig sak, jag köpte en bärbar men jag va så dum så jag kollade mycket efter typ inbyggt kortläsare å såntdär men gör inte det! alt sånt kan man köpa till för typ 100 kr.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Warcraft III :P

Nivå 0 · Nykomling

Men lol.. Gå bara in på www.blocket.se..

As billigt.. Jag såg en stationär data som hade 280 gb hd, 256 mb grafik kort och 2 gig ram minne för 2500 spänn :o

Nivå 0 · Nykomling

Warcraft 3 kräver ju inte särskilt mycket, för 8k får du en helt okej laptop. Du kan ju även kolla in Tradera eller it-auktion.se, där kan du få riktigt bra laptops för de pengarna.

29 Oct 2006
↗ till inlägget

Warcraft III :P

Du behöver bara ge 3000kr för en Wc3 laptop...
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

men jag ska kunna köra utan att det laggar

man ska aldrig köpa begagnade datorer

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

har hört att det va en som hade lagt in ett eget virus som man inte upptäckte med dens antivirus så han sålde den och fick reda på han som köpte den s bankoder och sånt :S

Komplett. Men sedan kanske du vill spela mer krävande spel också så du kanske ska lägga ut 11-12 hundra på den...

kalphiteQ var detta i Sverige lr USA och sånt?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Komplett. Men sedan kanske du vill spela mer krävande spel också så du kanske ska lägga ut 11-12 hundra på den...

kalphiteQ var detta i Sverige lr USA och sånt?

det var inte i sverige möjligtvis usa

Ok, har hört att sånt ska vara vanligt i USA men har aldrig

hört om något sådant i Sverige. Den här såg trevlig ut: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....0QOSMIOF20153S# men det kanske är lite över dina behov. Och du var ju beredd på att lägga ut 8000. Och datorn har Media Center som tar mkt plats på hårddisken. http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....0BELL%20ENS4927

kanske är nåt för dig.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

1. En före detta klasskompis' kompis i en annan stad hade upptäckt en tunnel under jorden och när han följde den hittade han ädelstenar för 30 k. Bedöm sanningshalten.

2. Någon som har hört talas om att formattera om hårddisken när man skaffar ny dator?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in