öhh? Jag fattar ingenting?! MEnar det att 3 stenar flög mot 1 sten så att en av dom tre vart spruckna sen var det vatten där? men vart fick stenarna vatten från? Det kanske inte va en sten!men hur kan den då komma presic där deras gång är (altså då dom far runt solen).
Min Teori Om Hur
Wifi Jag fattar ingenting av vad du säger :P
En teori kanske ska vara lite mer tydlig för att folk ska tro på den.
Hur som helst är det nån som känner till någon kändare/vedertagen teori om hur jorden skapades?
Lite konstig teori måste jag säga. Själv tror jag att Big Bang skapade själva jordklotet medan Gud skapde livet på jorden.
Det är nog inte många som tror att Big Bang skapade jorden, tror jag.
Jag tror att Gud skapade allt =)
Det kanske till och med var han som "orsakade" Big bang eller "uppståndelsen" :)
↗ till inläggetNej det måste den inte... Fast i ämnet "Jordensskapelse" så då finns det nog ingen teori som är fel. Om man inte säger:
-Jag tror att jorden skapades när Kalle Anka dunkade sitt huvud i månen....
Själv så lät det lite konstigt men visst det kan vara sant....
Det finn väl snarare bara en som är rätt.
Och jagkallaslampa eller vad du nu heter, dina trådar/inlägg är som vanligt väldigt röriga. Varför tar du inte lite extra tid och skriver ordentligt för, förstår inte varför moderatorerna inte plockar bort en sån här tråd direkt.
Men man vet inte vilken av alla teorier som är rätt. Visst visst dem forskar om det men det finns ingen teori som är 100% rätt.