Hoppa till innehåll

Slavehack


Gäst alan.shalaji
 Dela

Rekommendera inlägg

Har nu 2slaves , men när jag ska in på den ena som jag hittade från 1.1.1.1 's "important.txt" fil så står det att jag inte har en firewall bypasser .

Har laddat ner Waterwall.wwl , är det en firewall bypasser?

 

[EDIT] Står också "You can't download this file, that would be nasty for your computer ;)"

när jag ska ladda ner warez.

 

Btw, vad gör marketingmailer.. ?

Ska jag ladda upp den till mina slaves med?

Redigerat av Quatix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 311
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tjena, har just börjat spela och skulle vara väldigt tacksam om nån gav mej en ip med firewall och en firewall bypasser ^_^

Och sen en till fråga... jag laddade hem Antivirus beta program 4.av 0.7 är det en firewall??

Och tre mer frågor :lol: Jag laddade också hem Waterwall.wwl 0.7 så jag undrar om det är en bypasser?

Och behöver man köra en firewall eller används den automatiskt när den är i hårddisken?????

och sist men inte minst... SNÄLLA ge mej en ip addres till en Virusscanner 0.3

 

Tack för svar :D

Redigerat av havrekakan98
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, har just börjat spela och skulle vara väldigt tacksam om nån gav mej en ip med firewall och en firewall bypasser ^_^

Och sen en till fråga... jag laddade hem Antivirus beta program 4.av 0.7 är det en firewall??

Och tre mer frågor :lol: Jag laddade också hem Waterwall.wwl 0.7 så jag undrar om det är en bypasser?

Och behöver man köra en firewall eller används den automatiskt när den är i hårddisken?????

och sist men inte minst... SNÄLLA ge mej en ip addres till en Virusscanner 0.3

 

Tack för svar :D

Antivirus 0.7 är en virus scanner waterwall är en bypasser och firewall används atomatiskt

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta händer om jag försöker ladda ner software

 

 

 

 

Software

You can download files with a speed of 114 Kb/s. (Target computer upload speed: 370 Kb/s)

You can upload files with a speed of 28 Kb/s. (Target computer download speed: 1479 Kb/s)

 

You cannot install this file because you got read-only access to it.

Back to HD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...