💬
Logga in
Fuska.se

Angående Avatarer

12 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
Trådstartare #1

Om ni ser på min bild så är den liten, varför är den så liten? Finns det något man kan göra för att den ska bli större? Eller är det något tillfälligt fel på sidan, snälla berätta någon.

Jag har sett samma fenomen på andra medlemmar ibland och jag har ingen aning om varför det blir så.

Kopierar man bild URLn är den i fullstorlek..

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag hade för mig att smiley-avatarerna var så små, eller?

Trådstartare #4

Finns det ingen som kan hjälpa mig? Har det hänt för någon annan och i så fall har denna någon löst problemet? Jag tänkte ju ha en snygg avatar nu, men den iden gick åt skogen.

Jag tror inte att bilden är för stor heller, men om en bild är lite förstor, så ska den väl ändå inte bli så här liten för det?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Pröva att skicka in den igen och se om det funkar, vetja.

Trådstartare #6

Jag har provat det 2 gånger nu, jag har sätt att några andra medlemmar har en lika liten bild. Bilden skall ju återmatiskt förminskas om den är för stor. Är det något fel på den eller något?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Är bilden du postar för stor då? Det kan ju vara något skumt med scriptet som förminskar avatarerna också...

Trådstartare #8
↗ till inlägget

Är bilden du postar för stor då? Det kan ju vara något skumt med scriptet som förminskar avatarerna också...

Jag vet inte, det är inte jag som har gjort bilden. Den är ju inte direkt megastor, men lite för stor kanske den är.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är inte så att du har användt förstoringsglaset när du har gjort bilden och sparat den?

29 Oct 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

prova att spara den i annat format?

Trådstartare #11

Nu har jag provat med ett antal olika bilder och alla blir lika små, jag ger upp!

Nivå 6 · Fuskare

Den bilden du använder nu har ju jag gjort, och den är mindre än 12 KB, och 125x125. Så den SKA funka. Synd att det inte går, vettefan vad problemet är.

PMa Admin och fråga, han kanske har svar. Lycka till.

30 Oct 2006
Trådstartare #13

Nu när jag laddade upp en bild, direkt efter jag hade tagit bort min förra. Se vad som händer, bilden är i normal storlek, dock suddig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in