Jag har köpt Counter-strike anthology 1 (1.6), men när jag installerar spelet, så får jag CS Source / DoD source med mera, men inte 1.6 ? hur gör man då ?
Snälla , Lite Hjälp Här
:o
↗ till inläggetKonstig :blink: Är du säker på att du inte har mer skivor än en spelet kan ju vara med i någon annan skiva om du har eller så har dom gjort fel :oJag har köpt Counter-strike anthology 1 (1.6), men när jag installerar spelet, så får jag CS Source / DoD source med mera, men inte 1.6 ? hur gör man då ?
Hade du möjligtvis dom andra spelen installerade innan?
Nej, det var en skiva, dom där spelen fick jag med, dom liksom kom upp, så fick jag välja genom att kryssa i dom, det var 5 st.
↗ till inläggetNej, det var en skiva, dom där spelen fick jag med, dom liksom kom upp, så fick jag välja genom att kryssa i dom, det var 5 st.
Installerade du från skivan eller registrerade du på steam?
jag tog skivan och installerade spelen på mitt steam account
↗ till inläggetjag tog skivan och installerade spelen på mitt steam account
Du menar att du installerade skivan, sedan så registrerade du dig på steam, och skrev in cdkeyen och fick spelen på ditt steam acc?
Jag hade ett acc på steam, och registrerade spelen där med hjälp av KEY
det var ju det jag frågade, du kanske redan hade CSs o DODs installerade..?
nepp, hade inga spel
Då får du ta och ringa affären du köpte ifrån och klaga.
Men,, han har ju tjänat 150:- för Anthology kostar 149:- o source kostar 299:-
medion, där har du rätt , men jag ville ha 1.6
kom på en sak. Har du registrerat cd-nyckeln? Isåfall kan du ju åka tillbaka med det, för du har ju redan source då, o då kan du ju få 1.6 om du åker tillbaka o säger att du fått fel, så tillslut har du både source och 1.6!
Mm, Det där var smart !! för dom har nog inget val :cool: