Jag är en gnome mage i level 14 och jag kan enchanting. Hur mycket skill points behöver för lägga till beastlaying på min stav och vilka grejor behöver
jag? :gitarr:
Jag är en gnome mage i level 14 och jag kan enchanting. Hur mycket skill points behöver för lägga till beastlaying på min stav och vilka grejor behöver
jag? :gitarr:
för att kunna lära dig beastslaying måste du först skaffa en scroll och sen 90 i enchanting så kan du de....
ok, vad är en scroll ochvar får man tag på en scrol? :unsure: l
det är lv 75 i enchanting om jag får be =D och det är ett recepie som man oftast kan köpa på AH för 4g och matsen du behöver är:
4 st Strange Dust
2st Greater Magical essence (turn 3 magical essence intro 1 greater one)
:o 4g?!!!!!!!det är ju as mycket
4g mycket? ;P nej det är inte mycket
för mig är det väldigt mycket
4 g är väldigt mycket för en låg level
ja vet och jag är i level 14 det är väldigt mycket
Beastslaying är värdelöst för en Mage dessutom. :rolleyes:
men det är ju as coolt
Ifall du är ute efter effekten så ska jag inte hindra dig. ;D
Du kan ju alltid låta nån annan göra det på din stav, och betala honom 50 s
:blink: smart men vadgör detför utom att det lyser?
2+ attack power while fighting beasts tror jag..
och det är eller? det är ju väligt dyrt bara:P
ok så här är det en gång för alla (jag är highlvl enchanter) beastslaying recpetet finns på AH för nedstående priser och man lär sig:
Minor beast-slaying från recept i enchanting skill 90 (receptet kostar kostar 1-5g)
Lesser beastslaying från recept i enchanting skill 165 (receptet kostar 2-8g)
och dom säljs beroende på vad den som enchantar vill ha för det
ok tack
↗ till inläggetIgentligen så betalar du bara i onödan. Du kan få en bättre bra och blå stav för ungefär 2guld. Annars fixar du weapondamage+5 för ungefär 1guld. Har mycket snyggare effekt. Men jag avråder dig att fixa beastslaying, du kan göra mycket med 4guld på lv14.men det är ju as coolt
Som vad
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in