Jag och Poja2000 har en starwarsklubb där alla starwarsälskare kan bli medlemmar, det finns inga krav utom att man måste sett filmerna. Ni kan säga att ni vill bli medlemmar här eller pm:a mig eller poja2000 :)
Starwarsklubb
Jag har sett alla och en liten bit av 2:an men annars så har jag sett alla som kommit ut men gör det nåt för jag blir gärna med! :)Jag och Poja2000 har en starwarsklubb där alla starwarsälskare kan bli medlemmar, det finns inga krav utom att man måste sett filmerna. Ni kan säga att ni vill bli medlemmar här eller pm:a mig eller poja2000 :)
Starwars SUGER TOTALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok, om du nu tycker det behöver du heller inte va med, men donaldduckgenius får väldigt gärna va med :DStarwars SUGER TOTALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Får jag vara med?
Jag har sett alla utom 3:an :)
visst du får va med, ingen har ju sett trean än ;)
nee.jag vet.Men tack för att jag fick vara med! :)
När man blir blir medlem kan man ju om man vill skriva Medlem i SWKlubb i sin signatur
Det är fixat nu! ;)När man blir blir medlem kan man ju om man vill skriva Medlem i SWKlubb i sin signatur
Jag vill vara med!
Får jag vara med i eran klubb? ;)
ok.Gör det nu! :)
får ja va med i eran klubb jag har sett alla som komit ut och min fávo e någ 5 ¨:an :)
Så nu har jag uppdaterat klubben
Ni som är med i klubben och vill prata om Star Wars kan ju prata om det på msn messenger om ni har det.Jag vill gärna ha någon att prata Star Wars med så skicka ett pm med eran msn så addar jag er ;)
Vad gör man när man är med
man gör inget speciellt, man e bara me om man är sw-f*n, man kan ju också snack starwars på msn, men det är mr.whisper som håller i de.
Jag är gärna med. SW är kul.
Jag är gärna med!!!!
har dock inte *host sethallafilmerna...*host*...Men jag har set många och vet mycke!
(om starwars altså...)
vill va med :)
AT-AT... :wub:
hmm låter skyst måste bara se ALLA filmerna