Jagär en mage på lvl 14 vad tcker i jag ska ha på min stav attckpower eller beastslaying? :gitarr:
skrev lite fel här kommer det rätta:Jag är en mage på lvl 14 vad tycker ni jag ska ha på min stav attackpower eller beastslaying? :gitarr:
Jagär en mage på lvl 14 vad tcker i jag ska ha på min stav attckpower eller beastslaying? :gitarr:
skrev lite fel här kommer det rätta:Jag är en mage på lvl 14 vad tycker ni jag ska ha på min stav attackpower eller beastslaying? :gitarr:
↗ till inläggetJagär en mage på lvl 14 vad tcker i jag ska ha på min stav attckpower eller beastslaying? :gitarr:
i lvl 14 spelar det väl ingen större roll men skaffa hellre +i spell damage då.
↗ till inläggetok men vad heter det ps. jag är enchantingJagär en mage på lvl 14 vad tcker i jag ska ha på min stav attckpower eller beastslaying? :gitarr:
Du.. Vad ska du med Beastslaying eller Atk power + med om du är Mage? xD
↗ till inläggetvad ska jag ha då? <_<Du.. Vad ska du med Beastslaying eller Atk power + med om du är Mage? xD
+ Intellect
Börja med 3+ Int och sen när du kommer i lv 55 typ så kan du ta 22+ int
↗ till inläggetok vad heter det då och vad behöver man och hur mkt skill points måste man ha? :gitarr:Börja med 3+ Int och sen när du kommer i lv 55 typ så kan du ta 22+ int
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in