💬
Logga in
Fuska.se

Maplestory

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vad för lvl är ni i maplestory? ;)

Nivå 0 · Nykomling

jag har en cleric på lvl 43 och en assasin på 33 båda på khaini

2 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

lv 31hunter och lv 22 mage och rouge i scania

Nivå 0 · Nykomling

själv hade jag en warrior i lvl 26 på broa & en thief i lvl 15 på kahini

men min bror gör ny gubbar hela tiden & spelar typ också hela tiden han har:

Fire Wizard lvl 48 Windia

Cleric lvl 31 Belocan

det är dom bästa han har

& så hade han en warrior i lvl 35 på Windia som han tog bort <_<

Nivå 0 · Nykomling

hackar ni på MS? HUR FÅR NI DÅ MYCKET LV SÅ SNABBT?

Nivå 0 · Nykomling

maplestory är 1 år gammalt & det är inte så svårt att komma upp i dom levelrna <_<

har du aldrig sett nån i lvl 70 :huh: ?

Maplestory är långt äldre än 1 år. -_-

Däremot så går det jäkligt segt att levla på detta spel, när jag spelade som mest så blev jag lvl 45 på två veckor med en lönnmördare. I och för sig så var det den första tjuven jag gjorde, så jag kunde inte allt utantill, plus att den blev riktigt kass. :D

Det är rätt tråkigt att vara level 5x/6x på Scania, för där är typ hälften över 100. :P Känns det som.

Nivå 0 · Nykomling

Asså, skriv i min tråd istället, jag gjorde en först.

http://www.fuska.se/forum/Maplestory_Nounl-t75736.html

Men aja, jag har en level 23 WArrior i Windia o en Archer lv 14 i windia.

Nivå 0 · Nykomling

;)

↗ till inlägget

Maplestory är långt äldre än 1 år. -_-

Däremot så går det jäkligt segt att levla på detta spel, när jag spelade som mest så blev jag lvl 45 på två veckor med en lönnmördare. I och för sig så var det den första tjuven jag gjorde, så jag kunde inte allt utantill, plus att den blev riktigt kass. :D

Det är rätt tråkigt att vara level 5x/6x på Scania, för där är typ hälften över 100. :P Känns det som.

alltså nu kommer det ogen...T.ex fick bara lv80 i en månad ! Ni måste spela 24/7 eller är jäkli** bra på det eller hacka ni...jag fick lv 31 på 7mån

5 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

ganska lätt att lvla till lvl 50 tycker jag,bara man vet var man ska traina

Jo träna... Det är just det som är så jäkla tråkigt med Maplestory, man får alldeles för bra xp för lätta monster i jämförelse med svårare monster. Så för att levla fort så ska man döda en miljon monster som man dödar i en smäll. Riktigt uruselt gjort.

Så därför som många hackar t.ex...

7 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag är i level 1 börja igår :lol:

Använder ni andra originalknapparna som det är inställt från början? (Typ hoppas med Alt och allt konstigt som de har kommit på?)

Jag tål verkligen inte de knapparna! Det är ju hemskt >.< Och när man vill tabba ur så hoppar man ju xD... själv kör jag att jag hoppar med space och standardmagi/attack med T :P

8 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

det är bara ett trycka på esc innan

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in