vilket lag tycker ni är bäst
Ishokeylag
Färjestad BK
Elitserien: Färjestads BK
NHL: Philadelphia Flowers (stavning)
Nation: Kanada
Elitserien: Timrå Red Eagles
NHL: Phoenix Coyotes
Landslag: Sverige (såklart)
först hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :(
↗ till inläggetoch? en i min klass hejar på frölunda o vi driver han till vansinne varje gång FBK o frölunda möts.. fast han hejar trogetförst hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :(
↗ till inläggetförst hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :(
Är oxå en Frölundait fast jag bor 43 mil ifrån gbg :gitarr:
↗ till inläggetMogna kompisar... folk gör också så då jag säger att jag hejar på Björklöven eftersom hela min skola typ består av Modoiter... :S Gilla vilka lag du vill om dina vänner retas kan du säga typ:"Ja men jag gillar dom och ni är bara avundsjuka som retas för att ni själva inte vågar heja på vad som helst". Eller nåt sånt :Pförst hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :(
Elitserien: Timrå IK
NHL: Anaheim Ducks
ja gillar atlanta i nhl :=)
↗ till inläggetförst hejade ja på lexand och sen hv71.nu hejar ja inte på nån för dom börjar att reta mig i min klass :(
Ska vi då diskutera hur det gick senast i Scandinavium ;)
Var det inte Frölunda som vann med hela 3-0 på Fbk ;)
Som det märks så håller jag på Frölunda i vått och torrt.
Skellefteå AIK :D
:meddum: Hur kan man heja på dom? =) Dom har bara n00bfans..
ja håller inte på något lag nu direkt
Brynäs IF
SAIK FTW
Växjö Lakers!
Brynäs IF! :)