Outsider Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) som sagt jag kan inte se vissa avatarer,beror det på mitt internet eller några inställningar? Tacksam för svar. Problemet löst inga fler svar behövs. Redigerat 7 November 2006 av Outsider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag kanske har hafft samma problem. Om du har Norton AntiVirus 2006 kan du gå in på inställningar & se om "Barn säkerhet" är på, om den är det, stäng av den så kommer du kunna se alla avatarer igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Det är så för mej med.. Men är inte det att bilden är för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag kanske har hafft samma problem. Om du har Norton AntiVirus 2006 kan du gå in på inställningar & se om "Barn säkerhet" är på, om den är det, stäng av den så kommer du kunna se alla avatarer igen :) Jag hittar inte barn säkerhet,kan du beskriva exakt var den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det är så för mej med.. Men är inte det att bilden är för stor? Alla bilder här på fuska är ju oftas 12 k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag kanske har hafft samma problem. Om du har Norton AntiVirus 2006 kan du gå in på inställningar & se om "Barn säkerhet" är på, om den är det, stäng av den så kommer du kunna se alla avatarer igen :) OM du inte har satt på den så är det inte det problemet, men om du har satt på den så finns den där du gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 vissa kan inte se bilder som är 125 x 125 pixlar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 och det är 125x125 som alla bilder är i haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 inte alla visa har mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) Kolla om du kan hitta "Annonsblockering". När jag stängde av det, då jag hade Norton, kunde jag se alla avatarer. Hoppas det löser sig! :) Edit: Sry, såg inte att problemet hade blivit löst. :/ Redigerat 12 November 2006 av AgiLitY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jo de var det jag gjorde,så kan alla sluta skriva här nu? Problemet löst för en vecka sen eller nåt -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.