Gäst Techno Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Hej! Sitter nu pa ett internet cafe i Thailand och funderar om man kan anvanda mobiler i sverige som man koper har, dem ar ju ratt billiga. Eftersom att jag inte kan nagot om detta sa blir jag tacksam for svar snart. Kikar in lite da och da Cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jodå, de fungerar så länge det är rätt nät, GSM900 eller GSM1800 eller 3G om det nu är sådan mobil du fungerar på. Går även att byta språk på mobilen på vissa upplåsningsställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 (redigerat) Hej! Sitter nu pa ett internet cafe i Thailand och funderar om man kan anvanda mobiler i sverige som man koper har, dem ar ju ratt billiga. Eftersom att jag inte kan nagot om detta sa blir jag tacksam for svar snart. Kikar in lite da och da Cya Ja det tror jag att du kan men jag tror nog att du inte kan byta språk Redigerat 9 November 2006 av Darkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 I princip alla mobiler har engelska inprogrammerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Köp lite piratkopior till mig också. Man kan tjäna en hacka på att sälja sådana på skolan. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 de värsta är att om den inte funkar sen så blir de svårt att byta den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 (redigerat) Funderar pa en walkman funkar dem tror ni? EDIT Sitter pa min brors anvandare Redigerat 12 November 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Ja, om den inte är defekt så fungerar den här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.