har hört att GC får en uppföljare, nån som vet mer om den?
ja vill gärna ha så mycket info som möjligt!
:lol:
har hört att GC får en uppföljare, nån som vet mer om den?
Fråga i stället Nintendo om det för jag tror dom vet mer om det än vad vi vet! ;)har hört att GC får en uppföljare, nån som vet mer om den?
jag läste om N5 för länge sen,metroid prime 2 kanske ska komma till den
jag har hört:har hört att GC får en uppföljare, nån som vet mer om den?
GC 2
Nintendo Nexus
Men Ifall nintendo 5 kommer ut så tror jag inte det kommer heta Nintendo 5
+ det skulle komma ut mycket senare
jag har hört mer om nexus. dom har visat en konstig bild på den i en annan map någonstans=) :ph34r:
game cube är dåligt
ska den då ha 256 bitar lol de skulle vara bra grafic
varför då? :huh:game cub är dåligt
bry dig inte om honom han kan ju inte ens stava till gamecube!
über lol
hehe nee kunde inte stava kan man inte stava ska man inte klaga och det ända jag vet ä att nintendo gör en ny fristående maskin Nintendo Ds men vet itne om de håller på med uppföljare
Uppföljaren ska heta Nintendo Nexus
Finns det någon bild på den lr??
ne, de e en fejk.vi har redan gjort upp de här. <_<Uppföljaren ska heta Nintendo Nexus
va kan jag inte se där uppe lillenbry dig inte om honom han kan ju inte ens stava till gamecube!
über lol
Den ska inte Heta Nintendo Nexus!!!!!
Vem har sagt något om "Nintendo Nexus" eller "Niintendo 5"? En mäniska ni träffa på gatan? Man ska faktiskt inte lita på alla saker folk säger.
Metroid prime 2 asballt
När Game Cube inte hadde kommit ut så sa alla att det skulle heta Dolphin
föresten visste ni att lite Dolphin prylar finns kvar i några spel?
te x Olimarrs rymdskepp i Pikmin heter Dolphin
Nintendo Nexus kommer till 90% men jag vet inte om den blir en spel maskin, kan bli bara en DvD spelare eller ett gameboy, men en sak ä klar. Den nya Nintendo konsolen kommer att heta Nexus.
Nepp, den heter N5 hävdar nintendo i alla falll och försäljarna tror den bara kommer att sälja i 5 miljoner ex vilket är katastrofalt lite. Sviker konsumenter Nintendo så kommer de garanterat få dra sig ur spel branchen vilket vore fruktansvärt fel.
UPP TILL KAMP MOT PS2 OCH PS3
försäljarna räknar med att 33 miljoner mäniskor kommer vara fullständigt korkade och helt hjärndöda när ps3 släpps, ni förstår vad jag menar
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in