NINTENDO ska inte lägga ner tycker jag
Gamecubes Uppföljare
Men om det skulle komma en ny uppföljare så borde man väl kunna spela gamla GC spel på den? Det hade faktiskt varit bra!
Men nintendo var ju före Playstation när de gäller tv-spel, så dom har ju mer erfarenhet va de gäller tv-spelsutveckling, varför använder dom inte det?
och jag hoppas att man kommer kunna spela gamecube spel på den nya konsollen, annars så skulle de ju suga nå förfärligt!
det nya kanske kommer att heta nintendo revulotion
Nintendo kanske vet att dom är på väg utför (vilket är helt oaceptabelt) så dom tänker som Hironobu Sakaguchi gjorde när han skapade Final Fantasy. Alltså innan han slutade skulle han göra ett sista försök, och det lyckades. Därför finns FF idag...blabla. Nu tbx till det jag tänkte skriva.
Nintendos nästa maskin ska sälja 3milj berkänat, XBox nästa maskin 11milj exemplar och Ps2 33milj va?
Om det var för zeldas tww fel tar jag livet av mej, ett sådant bra spel kan inte sabba allting. Själv tycker jag om nintendo till hjärtat.
Är dom väll inte. Dom är minst Lika Erfarna Som NINTENDO. SEGA har funnits lika länge(nästan) i Konsoll branchen Som NINTENDO. Men NINTENDO lever kvar medans SEGA är spelutvecklare.(Potter @ 24/03-2004 15:18:34)N5 nexus och dem där kan vara lika stor lögn som Xenon.
Det dröjer innan de nya konsollerna släpps.
OCH Sega är faktiskt mest erfarna!
Jovisst, sega är mest erfarna. Men nu handlade den här tråden om Nintendos Uppföljare (jag föredrar att säga Nintendos Katastof)?
Och eller hur! Vem spred ryktet om Nexus/N5?
Har läst att det ska komma ett Gamecube 2 år 2006 våren eller nåt.
Alla nyheter släpps inte direkt
De kanske jobbar på en i hemlighet!
Liksom den Ultimata konsollen som kommer vara skit bra!
HMPF! Har faktiskt läst det på samma ställe där jag har läst att det nya Zelda spelet till GC kommer ju ut nästa år.
Men det är väll många som vet det men jag har läst attd et kommer Gamecube 2
Måste alla tro på allt alla säger!
inse det finns inte än!
den blir nog bra!
Shanks: varför har du tagit bort din fina avtar?
du heter ju inte DN angel!
:angry: du kan inte stava till GAME CUBE hahaha game cube är ju bäst(-=jedi knight=- @ 08/03-2004 19:40:08)game cub är dåligt
varför då? :huh:
hehe ;)
det är en mini-nexusDet är helt enkel bara en billig fake.. Eller en rutten prototyp, den där suger ju..
Jag har iaf läst om att det ska komma en ny konsoll från nintendo... Och att den kommer att heta nintendo revolution.... Också har jag läst om super mario 128.... Som inte heter det längre.... För nu heter det istället super mario revolution...Knappast, du tänker på Ps3, som dom i alla fall jobbar på.. Nintendo har u inte jobbat på uppföljaren vad jag vet..
Så jag tror iaf att det kommer en ny konsoll från nintendo nästa år... Och att det nya super mario kommer med i realesen.....
uppföljare av gamecube??? vet ej...
http://cube.ign.com/articles/522/522559p1.htmlVem vet? Chansar på att du läst lite fel, eller att tidningen ljög.. ;)
Här står det iaf om nintendo revolution....