edishasanic Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) Penis grodor, alla fuska.se gubbs e kuk sugare, denna sidan suger höhö Redigerat 14 Juli 2009 av edishasanic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Kommer det att finnas Moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) Skriv in mig som admin, kan dömma bra ;) är aktiv... P.S. är bra på engelska... Redigerat 13 November 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Skriv in mig också! Gillar att spela data och gör inget annat på fridtiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 (redigerat) fdf Redigerat 14 Juli 2009 av edishasanic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag är intresserad, kan vara en skribent och förmodlingen fixa skins och massa annat till sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 (redigerat) Kontaktetrert Redigerat 14 Juli 2009 av edishasanic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 de finns väl redan en sida som hetter så??min kusin va inne där i sommras och ditt inlägg skrevs 13/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Kontakta mig på msn. [email protected] tack. srry, har ändrat mig.Har myckt att göra ibland. Orkar inte med nått sådant. -.- srry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) En "recencionare" eller "reviwer" som det heter på engelska. Man ska ha god spel erfarenhet och man ska veta vad man skriver. (Öppna positioner:10) I'm your man ;) Jag är (om jag kan säga det utan att skryta) bäst i min klass på engelska och älskar att skriva recensioner av spel :D Men du... Man måste inte ha nån speciell ålder va? Min MSN kommer med PM Redigerat 16 November 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edishasanic Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Just nu söker jag folk som kan mycket PHP, HTML etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) kabby: är vi typ släkt lr så? xD Jag heter Nils (alias Ebbard) och jag är 12 år den 13 december. Jag har bra kunskaper i Engelska och i stavning (när jag inte stressar) men jag skriver långsamt på datorn. Jag bor i en liten okänd by i Jämtland, och jag har mycket fritid som jag slösar på pingis, fuska.se, runescape, kompisar och min "love"(xD). Jag är en ganska rolig person som gärna jobbar hårt för att lyckas, och jag ger inte upp så lätt. Jag har glömt allt om PHP och HTML (Tyvärr). Men jag är inne ca 1-2 timmar per dag på en vanlig, ledig dag. Jag gillar mest strategiska action-spel. Du kan nå mig via PM eller min MSN: [email protected] Redigerat 16 November 2006 av Ebbard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.