Aegzor Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hej. Nu har jag äntligen börjat spela Runescape. Jag behöver hjälp med en del saker. Första saken jag behöver hjälp med är: Hur ser man vilken level man är i ? Kommer nog fråga fler saker, så plz lås inte denna tråden ;) //medion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 där du väljer vilken attack stil du ska ha (accurate, aggresive, (olika), defensive) där står det combat lvl om jag inte minns helt galet. fråga bara på du, jag kan hyfsat mycket om f2p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 mm jag kanske inte mycket men iaf lite ^^ jag kan sälja dig lite stuff blilligt har slutat spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 ja tipsa han :) iaf, ska du va mage, range lr melee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 jag smider järna gratis saker för fighter.... har smithing lvl 58 tror jag:P Chrille89 på RS (free gamer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Larath: Tackar. Jag hade tänkt o bli "warrior" om ni förstår? Kunde vara bra om ni gav mej en del tips om saker man bör tänka på som nybörjare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 om du vill tjäna pengar kan du samla koskin å sälja 100 ea + att du får lvls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Larath: Tackar. Jag hade tänkt o bli "warrior" om ni förstår? Kunde vara bra om ni gav mej en del tips om saker man bör tänka på som nybörjare. Hade du tänkt vara en pure warrior? en pure har hög att lvl och str lvl för att kunna pka tidigt i spelet men låg defence, en vanlig gubbe har medel i allt som typ 45 attack 50 str 40 def, men som sagt det beror på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Hur höjer man sin Strength/Attack/Defense? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Strenght = Aggresive stil Defence = Defensive stil Attack = Accurate stil finns även på vissa vapen ett fjärde som inte är aggresive utan controlled, finns på scimitar bland annat och då får du exp i str, att, def och HP alltså lika mycket i alla, säg att du får 4 exp för ett vanligt slag i accurate stil då går 3 till att träning och 1 till hp men i controlled då går 1 exp till alla olika sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebbard Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 jag kan (eftersom vi är polare) låna dig pengar, jag har ju 109k när allt kommer omkring.... men om det är nåt så fråga mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Det tackar jag för, Ebbard. Jag är i Combat Level 7 nu. Dog en gång, förlorade 30:- och lite knivar :( En fråga: Kan man på något sätt få en "väska", så man kan ha fler saker med sej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg